استانی 12:17 - 20 مرداد 1399
استاندار خبر داد
ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به طرح ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا، گفت: میزان جذب تسهیلات برای این بخش‌ها در استان خوزستان تا حدودی پایین بوده است زیرا هم متقاضیان کمتر استقبال کرده‌اند و هم بانک‌ها عملکرد مطلوبی نداشته‌اند.

تسریع در ارائه تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در خوزستان

غلامرضا شریعتی در حاشیه برگزاری نشست شورای خبرگان بانکی خوزستان که امروز ۲۰ مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شورای خبرگان بانکی خوزستان در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر تشکیل شورای خبرگان بانکی برای تسهیل مشکلاتی که در دریافت تسهیلات وجود دارد، تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه در اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان بعضا سیلقه‌ای عمل می‌شود، شورای خبرگان بانکی هماهنگی بین بانک‌ها و ایجاد وحدت رویه و تسهیل امور مربوط به بانک‌ها را بر عهده دارد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف این شورا ایجاد وحدت رویه در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی استان خوزستان با محوریت بانک‌ها است، تصریح کرد: احکام اعضای شورای خبرگان بانکی خوزستان از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.

شریعتی بیان کرد: سیاست‌گذاری شفاف و تسهیل در امور بانکی مهم‌ترین مولفه برای توسعه اقتصادی است و بانک‌ها می‌توانند در استان خوزستان به عامل محرک در توسعه متوازن اقتصادی تبدیل شوند.

وی در خصوص طرح ارائه تسهیلات به مشاغلی که از کرونا آسیب دیده‌اند، گفت: میزان جذب تسهیلات برای این بخش‌ها در استان خوزستان تا حدودی پایین بوده است زیرا هم متقاضیان کمتر استقبال کرده‌اند و هم بانک‌ها عملکرد مطلوبی نداشته‌اند که قرار است بانک‌ها به پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا سرعت ببخشند.

انتهای پیام


10660090
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است