گوناگون 10:54 - 19 مرداد 1399
چند روزی است که مردم با اختلالاتی در سامانه استعلام چک صیادی یا همان سامانه استعلام چک برگشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و استعلام هایشان بی‌جواب می‌ماند.

با ساد ۲۴ رایگان استعلام بگیرید

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ساد۲۴، جالب است بدانید که در واقع هیچ اختلالی در سامانه استعلام پیامکی چک وجود ندارد، فقط با توجه به دستور اخیر وزارت ارتباطات، به علت هزینه‌دار بودن استعلام پیامکی چک جز خدمات ارزش‌افزوده حساب می‌شود. با ما همراه باشید تا به طور کامل این موضوع را با هم بررسی کنیم.

استعلام چک صیاد هزینه‌دار و با دردسر؟

همانطور که می‌دانید استعلام چک صیاد از طریق سامانه پیامکی با هزینه ۳۵۰ تومانی به همراه بود و ازای هر استعلام مبلغ ۳۵۰ تومان از شارژ سیم کارت اعتباری افراد کسر می‌شد.

با توجه به دستور جدید وزیر ارتباطات این سامانه جزو خدمات ارزش‌افزوده یا همان وس قرارگرفته است و به همین خاطر اختلالاتی در استعلام‌ها به وجود آمده است.

با توجه به این موضوع برای استعلام چک برگشتی از طریق سامانه پیامکی، باید ابتدا کیف پول الکترونیکی خود را شارژ کرده تا هزینه استعلام از کیف پول الکترونیکی شما کسر شود.

سپس استعلام بگیرید. البته هنوز این امکان وجود دارد که با توجه به اختلالاتی که در سامانه وجود دارد استعلام شما بی‌پاسخ بماند!

استعلام چک برگشتی رایگان و سریع

استعلام چک صیاد یا همان استعلام چک برگشتی، از طریق اپلیکیشن استعلام چک برگشتی ساد ۲۴ کاملا رایگان می‌باشد و هزینه‌ای ندارد. با توجه به‌رایگان بودن استعلام چک صیاد در اپلیکیشن ساد ۲۴، دیگر مشکلاتی همچون خدمات ارزش‌افزوده و کیف پول الکترونیکی وجود ندارد.

ضمن اینکه شما می‌توانید از سایر مزیت‌های اپلیکیشن استعلام چک برگشتی ساد ۲۴ استفاده کنید. سایر مزیت‌های این اپلیکیشن عبارت‌اند از:

۱. استعلام رایگان خوش‌حسابی صادرکننده چک از بانک مرکزی (استعلام چک صیاد)

۲. استعلام رایگان سرقتی/مفقودی نبودن چک دریافتی (استعلام ساد ۲۴)

۳. یادآور سررسید چک‌های دریافتی و پرداختی (یادآور چک)

۴. راس گیری چک در کمتر از ۱۰ ثانیه (رأس گیر چک)

۵. دسته‌بندی و بایگانی چک‌ها

۶. تبدیل سریع رقم به حروف

۷. تبدیل تومان به ریال

۸. تبدیل ریال به تومان

۹. محاسبه سود و اقساط وام بانکی

با استعلام همه‌جانبه چک، زیرکانه معامله کنید.

استعلام چک از طریق پیامک، فقط اطلاعاتی راجع به پیشینه صادرکننده چک در اختیار شما قرار می‌داد؛ یعنی شما با صرف کلی وقت و هزینه فقط می‌توانستید مطلع شوید که آیا صادرکننده چک خوش‌حساب است یا خیر؟ یا چک برگشتی دارد یا خیر؟ ولی هنوز نمی‌توانید اطلاعاتی راجع به سرقتی/مفقودی نبودن چک دریافتی دریافت کنید.

اگر از سرقتی یا مفقودی نبودن چک دریافتی اطمینان حاصل نکنید ممکن است به دردسر بیوفتید و درگیر یک شکایت زنجیره‌ای کلاهبرداری با چک شوید. پس هیچ‌گاه اشتباه نکنید و همیشه از سرقتی مفقودی نبودن چک دریافتی اطمینان حاصل کنید.

استعلام رایگان و همزمان سرقتی/مفقودی نبودن و خوش‌حسابی صادرکننده چک فقط در ساد ۲۴

اگر می‌خواهید ضمن دریافت چک، بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان و در کمترین زمان، از چک‌ها استعلام بگیرید، کافی است همین‌ الان اپلیکیشن رایگان استعلام چک برگشتی ساد ۲۴ را همین‌ الان از کافه بازار دانلود کنید.

برای اطلاع از سرقتی/مفقودی نبودن چک دریافتی کافی است تا شماره سریال و سری روی چک را در قسمت استعلام ساد وارد کنید.

برای اطلاع از خوش‌حسابی صادرکننده چک کافی است تا شماره صیادی درج‌شده روی چک را در قسمت استعلام صیاد اپلیکیشن ساد ۲۴ وارد کنید.

استعلام چک در کمتر از ۳۰ ثانیه و بدون اتلاف وقت

اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف واردکردن اطلاعات روی چک به اپلیکیشن، کنید کافی است تا کد qr روی چک را اسکن کنید تا به‌راحتی و بدون اتلاف وقت و در کمتر از ۳۰ ثانیه و کاملا رایگان استعلام بگیرید.

قابلیت استعلام چک برگشتی با کد qr هم برای استعلام ساد و هم برای استعلام صیاد اپلیکیشن ساد ۲۴ امکان پذیر است.

 لینک دانلود ساد ۲۴ از کافه بازار:

 https://cafebazaar.ir/app/ir.sad۲۴.app

با اسکن کردن کد qr روی چک، در کمتر از ۳۰ ثانیه از سرقتی/مفقودی نبودن چک و خوش‌حسابی صادرکننده چک دریافتی مطلع شوید.

با ساد ۲۴ معاملات امنی را برای خود رقم بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10658286
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است