استانی 16:18 - 12 خرداد 1399
ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: امام راحل با ویژگی بارز و برجسته مردمداری، دینمداری، برخورداری از اخلاق و تعالیم اسلامی پرچمدار وحدت، اخوت و برادری در اسلام و مبارزی شجاع و بی مثال در جبهه مقابله با ظلم و ستم مستکبران بودند.

فرمانده سپاه خاش: امام راحل پرچمدار وحدت، اخوت و برادری در اسلام بودند

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در گفت و گو با ایسنا افزود: امام خمینی(ره) با تلاش و مجاهدتهای فراوانی انقلابی را در ایران سربلند پایه گذاری کردند که در آن ابهت و اقتدار اسلام و تعالیم دینی و تقویت همبستگی و اتحاد و یکپارچگی موج می زند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تدابیر هوشمندانه امام راحل بنیان گذاشته شد و بعد از ارتحال ایشان و با رهبری مقتدرانه مقام عظمای ولایت ریشه هایش مستحکم شد تا دنیا ببیند و بداند این انقلاب یاور واقعی ملت های مظلوم و ستمدیده ای است که سالها در زیر چکمه های ظلم و تجاوز مستکبران نابود شده اند.

وی ادامه داد: حضرت امام و شهدای انقلاب در کشور مسیری را رفتند که جاودانگی و ابهت اسلام و دفاع از حقوق ملت های مظلوم دنیا و اجرای عدالت و مهرورزی به صورت برجسته مشاهده می شود.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: سران ظالم و زورگوی غربی و آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت با هدف به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام ناب محمدی (ص) و نابودی جبهه کفر و استبداد بنیان نهاده شده و هم اینک نیز به مرز پختگی رسیده و ثمرات پیروزی ملت های مظلوم دنیا بر مستکبران را می بینیم و ابهت و صلابت و شکوه و پایداری اسلامی را مشاهده می کنیم.

انتهای پیام


10556582
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است