استانی 16:09 - 28 خرداد 1398
فرماندار رفسنجان خبر داد:
فرماندار رفسنجان از آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان از اوایل تیر ماه خبر داد.

آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان از اوایل تیر ماه

به گزارش ایسنا، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در حاشیه جلسه ساماندهی متکدیان اظهار کرد: تکدی گری پدیده جالبی نیست و اینکه عده ای در سطح شهر، چهارراهها و خیابان‌ها دست به تکدی گری بزنند پسندیده نیست.



وی تصریح کرد: تکدی گری هم چهره شهر را زشت می کند و هم اینکه با توجه به این موضوع که ما دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد و خیرین را داریم که به صورت نظام مند و اصولی و با کار کارشناسی به نیازمندان کمک می کنند، لذا متکدیان کار این دستگاههای حمایتی را نیز زیر سوال می‌برند.



فرماندار رفسنجان تأکید کرد: شهروندان باید واقف باشند که دستگاه‌های حمایتی بهتر می توانند به نیازمندان واقعی کمک کنند لذا بجای کمک به این افراد متکدی، کمک‌های خود را به این دستگاه‌ها بدهند و اگر کسی از این افراد نیازمند را می شناسند می توانند به کمیته امداد، بهزیستی و یا خیریه ها معرفی کنند.



فصیحی هرندی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در این جلسه از آغاز طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان از اوایل تیر ماه خبر داد و گفت: در این طرح نیازمندان واقعی تحت پوشش حمایتی قرار خواهند گرفت و متکدیانی که به صورت باند و یا حرفه ای فعالیت می کنند جمع آوری خواهند شد.



فرماندار رفسنجان در پایان حاطرنشان کرد: از مردم خیر رفسنجان تقاضا داریم که هر کمکی را که به افراد  نیازمند می خواهند انجام دهند به طور مستقیم به متکدیان ندهند بلکه به سازمان‌های خیریه و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی گسیل کنند و اگر نیازمندی را می شناسند برای دریافت کمک به این دستگاه‌های حمایتی راهنمایی کنند.

 

انتهای پیام


10153247
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است