استانی 17:32 - 05 مهر 1399
ایسنا/گلستان طی مراسمی در صحن شورای اسلامی شهر گرگان، رتبه های برتر این شهر در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ تقدیر شدند.

تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور گرگان

رئیس شورای شهر گرگان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: خبر موفقیت دانش آموزان گرگانی در کنکور سراسری، مردم شهر را خوشحال کرد. امیدواریم این موفقیت منجر به همبستگی خوبی برای توجه بیشتر به شرایط تحصیلی دانش آموزان در سال های آینده شود.

سیدمحمد مرتضوی بیان کرد: در جلسه امروز علاوه بر بحث تجلیل از دانش آموزان برتر، نارسایی های موجود در حوزه تحصیلی برخی از دانش آموزان بررسی شد. این موفقیت زمینه آن را فراهم کرد تا با تلاش و انگیزه بیشتر، مشکلات در حوزه آموزشی را برطرف کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گرگان نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال بعد از گذشت ۱۲ سال، کسب رتبه تک رقمی کنکور را توسط دانش آموزان گرگانی داشتیم. امسال دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب ۲ رتبه تک رقمی و ۷ رتبه دورقمی شدند.

بهجت تربتی نژاد با اشاره به اینکه از سال ۹۷ کلاس‌های کنکور در مدارس شهرستان به طور جدی تر دنبال می شود، تصریح کرد: به جای اینکه دانش آموز به موسسات خصوصی بیرون از مدرسه مراجعه کند، کلاس های کنکور را در مدارس برگزار می کنیم. همان اساتیدی که دانش آموزان در کلاس های خصوصی آنها حضور پیدا می کردند را به مدرسه آوردیم و در مدرسه تحت نظارت کامل اولیای مدرسه و والدین دانش آموزان، به آموزش دانش آموزان می پردازیم.

وی گفت: در سال تحصیلی گذشته حدود ۶۵۰ دانش آموز بی بضاعت ساکن در روستاها و مناطق حاشیه شهر گرگان، به صورت رایگان از کلاس های کنکور توسط بهترین اساتید بهره مند شدند.

به گزارش ایسنا، در کنکور سراسری سال ۹۹ از شهر گرگان «محمد تیموری ماسوله» رتبه ۳ تجربی، «شهریار سلیمانی» رتبه ۶ تجربی، «مهرگان تسلیمی» رتبه ۲۷ هنر، «مهرشاد تازیکی» رتبه ۵۱ ریاضی، «سحر زرافشان» رتبه ۵۸ تجربی، «جمیل ندیمی» رتبه ۵۹ تجربی، «روناک رحیمی» رتبه ۷۳ انسانی و «صدرا اعلمی» رتبه ۹۰ رشته انسانی را کسب کردند.

انتهای پیام


10734925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است