فرهنگی‌هنری 20:11 - 17 مهر 1394
پسر کالین فرث بازیگر شناخته شده بریتانیایی، در فیلم کمدی رمانتیک «Love Type D» که فیلمبرداری‌اش در حال تمام شدن است، بازی می‌کند.

خبرگزاری مهر: ویل فرث پسر کالین فرث بازیگر فیلم «سخنرانی پادشاه» اولین نقش‌آفرینی سینمایی خود را با فیلم رمانتیک کمدی بریتانیایی «Love Type D» تجربه می‌کند.



در این فیلم که مراحل تصویربرداری اصلی‌اش به پایان رسیده، ساشا کالینگتون هم اولین تجربه کارگردانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و مِیو دِرمودی بازیگر استرالیایی آن هم با ایفای نقش زنی که متوجه می‌شود ژن «بازنده در عشق» را دارد برای اولین بار جلوی دوربین می‌رود.



فرث نقش جان را بازی می‌کند که کارآموزی در دفتری است که شخصیت فرانکی (درمودی) در آن کار می‌کند. فرث ۲۵ ساله که به مدرسه بازیگری ایست‌ ۱۵ لندن رفته تا به حال در چند نمایش از جمله «شاه لیر» و «رابین هود» حضور داشته و بعد از آن در تئاتر تریستان بیتس لندن روی صحنه رفته است. وی در نمایش «عروسی خون» نوشته فدریکو لورکا و ساخته مایک آلفرد بازی کرده بود.



اولین نقش‌ آفرینی سینمایی پسر کالین فرث



از دیگر بازیگران فیلم «Love Type D» می‌توان به الیور فارنورت که در سریال‌های درام «آقای سلفریج» و «خیابان تاج‌گذاری» محصول شبکه آی‌تی‌وی بازی کرده، روری استراود که بیشتر به خاطر نقشش در «شرق لندنی‌ها» شناخته می‌شود و الین فیلیپس که در سریال درام بی‌بی‌سی «تصادف» بازی کرده بود، اشاره کرد.



داستان حول محور شخصیت فرانکی می‌چرخد که بعد از اینکه برای یازدهمین بار پشت سر هم در داشتن یک رابطه سالم شکست می‌خورد، متوجه می‌شود ژن جدیدا کشف‌شده‌ای دارد که باعث می‌شود افراد مبتلا به آن در معرض شکست خوردگی شدید و رد شدن قرار بگیرند. او که تسلیم نشده، با دیگر کسانی که از ژن نوع دی (D) رنج می‌برند هم تیم می‌شود تا آینده‌اش را عوض کند.



این فیلم که توسط میدنایت سیرکوس فیلمز تهیه و توسط مایکل هلپرن تهیه اجرایی شده، از میان ۷۶۴ پروژه دیگر توسط کیک‌استارتر انتخاب شد و تا روز بیست و سوم ماه اکتبر هم کمپینی برای تامین سرمایه مراحل پس از تهیه آن ادامه خواهد داشت.

7183575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است