استانی 20:01 - 28 بهمن 1397

لایحه افزایش قیمت تاکسی برای تصویب به شورای شهر اصفهان ارسال شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقدری ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: بسیاری از طرح ها و لوایح  به شورای حل اختلاف رفته و با وجودی که زمان اجرای آن گذشته است اما هنوز  شورای حل اختلاف فرمانداری این طرحها را به تایید نرسانده است.

وی با بیان اینکه تیم گروهی فرمانداری یا اشرافی به طرح‌ها و لوایح شهری و شورا ندارد  یا اینکه مسائل دیگری پشت پرده است،‌ ادامه داد: اگر قرار است که هر طرح و لایحه ای به شورای حل اختلاف فرمانداری برود  ما منتظر تصویب از جانب آنها باشیم بهتر است که اعضای شورای احل اختلاف فرماندی جای شورای شهر اصفهان بنشیند.

گلایه رئیس شورای اسلامی شهر از تاخیر در اعلام تعرفه‌های تاکسی

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در این خصوص با اشاره به اینکه در زمان فرمانداری قبلی این دست از مشکلات بسیار کمتر بود و کار به خوبی پیش می رفت، گفت: از زمانی که اصفهان با سرپرستی فرمانداری فعلی اداره می شود این دست از مشکلات به وجود آمده  که امیداوریم هرچه زودتر این موضوع رفع و روند کار تسریع یابد.

فتح الله معین با گلایه از مجموعه شهرداری اصفهان به دلیل تاخیر در اعلام تعرفه‌های تاکسیرانی، اظهار داشت: مقرر بود از اول بهمن ماه لوایح افزایش قیمت تاکسی نیز مانند شرکت اتوبوسرانی و مترو اعلام شود اما همچنان هیچ لایحه ای به شورا نیامده که بتوانیم تا قبل از سال جدید آن را تصویب کنیم.

نصر اصفهانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اعلام اینکه انتظار می رود که شهرداری تعرفه های سالن‌های ورزشی را به زودی تصویب کنند، ادامه داد: لازم است که نیمه اول اسفندماه این تعرفه ها به شورا تقدیم شود.


10057373
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است