ورزشی 01:22 - 10 مرداد 1393
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ایمان موسوی علیه من مصاحبه کرده باشد قطعاً‌ جواب او را می‌دهم.

قلعه نویی پس از اولین پیروزی استقلال چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد به خانواده احمدپور تسلیت بگویم در مورد بازی باید بگویم که دو ستاره در این دیدار شاهد بودیم. ابتدا استقلال که پس از چند سال هواداران اینگونه بازی کردن از این تیم ندیده بودند.

وی ادامه داد: ما هنوز با تیم ایده‌آلمان فاصله داریم، برخی بازیکنان هنوز هماهنگ نشدند اما فکر می‌کنم هواداران هم از نتیجه و هم از بازی راضی باشند. دو ستاره‌ای که در مورد آن صحبت کردم یکی استقلال بود و دیگری طالب‌لو که به شرایط آرمانی برگشته است. اگرچه طالب‌لو از استقلال دور است اما جزء خانواده این تیم به حساب می‌آورم. اگر او از دروازه‌ راه‌آهن محافظت نمی‌کرد قطعاً ما بیشتر از دو گل به این تیم می‌زدیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه هواداران علیه راه‌آهن شعار می‌دادند و او مقابل این کار آنها می‌ایستاد گفت: من چند سال است که این کار را می‌کنم اما فایده‌ای ندارد، به تیم ملی بازیکن می‌دهیم بعد علیه‌مان مصاحبه می‌کنند، کارهای فرهنگی انجام می‌دهیم، علیه‌مان مصاحبه می‌کنند. به هر حال من وظیفه اخلاقی خود را انجام می‌دهم و کاری به سایر موارد ندارم.

قلعه‌نویی در خصوص اظهاراتی که جواد نکونام علیه او انجام داده،‌تأکید کرد: این مسئله اینقدر ارزش ندارد که دو بار در مورد آن صحبت کنیم. روز گذشته در اینباره صحبت کرده‌ام.

وی در مورد اینکه آیا شکایتش را از این بازیکن به مرحله اجرا در خواهد آورد، یادآور شد:‌ 100درصد اینگونه است و شنبه شکایت خود را پیگیری می‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه دو سه بازیکن دیگر از جمله سیاوش اکبرپور و ایمان موسوی علیه او صحبت کرده‌اند، گفت:‌ جالب است که بدانید دو روز گذشته سیاوش اکبرپور به دفتر ما آمده بود و شاهد هم در این زمینه داریم.

خبرنگاران در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی اظهار کردند که اکبرپور علیه او صحبت نکرده و منظورش افرادی دیگری بوده است.

قلعه‌نویی افزود: اگر ایمان موسوی راجع به من صحبت کرده باشد حتماً جوابش را می‌دهم.

وی در مورد شرایط آبی‌پوشان گفت: ما هفته به هفته بهتر می‌شویم. آندو وضعیت بدنی‌اش بهتر خواهد شد اردوی ترکیه و جام شهدا خیلی به ما کمک کرد. یک موضوع یادم رفت که بگویم و آن اینکه از هیأت مدیره شخص افشارزاده که به عنوان پدر باشگاه در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. از نظری و عرب هم متشکرم. افراد مخلصانه در باشگاه کار می‌کنند. جالب است که بدانید ما قراردادهایمان را دو سه ساله بستیم و 30-40درصد هم از گذشته پائین‌تر بود. ملی‌پوشان هم تا کنون یک ریال دریافت نکردند.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی 6هفته نیستند که تا کنون سه هفته آن گذشته است.

 


4363022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است