فرهنگی‌هنری 21:35 - 07 اردیبهشت 1394
ماجراهای اداره
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز

ورود ممنوع، حتی شما رسانه عزیز!

رضا ساکی

خدا خدا می‌کردم که امروز صابری آن خبر را نخواند ولی تا نشست پشت میزش، گفت: بچه‌ها اینجا نوشته رسانه‌ها به موضوع پول‌های کثیف وارد نشوند. صبر نکردم. فریاد زدم: نخوان. صابری و محمدی و تیموری و مرادی و قاسمی درجا خشک‌شان زد. صابری همان‌طور که به سقف نگاه می‌کرد، گفت: بسم‌الله تو دیگر که هستی؟ گفتم: من همانی هستم که هر روز داستان شما را می‌نویسم. لطفا این خبر را نخوان. گفت: نادری تویی؟ اصلا شوخی خوبی نیست. گفتم: نه من نادری نیستم. من نویسنده‌ای هستم که داستان خیالی شما را می‌نویسم. مرادی گفت: ممگر ممماااااا واقعیت نننداریییم. گفتم: چرا، دارید، ولی، ولی به صابری بگویید این خبر را نخواند، چون اگر بخواند من نمی‌توانم داستان امروز شما را منتشر کنم.

تیموری گفت: نوشته است رسانه‌ها به موضوع پول‌های... گفتم: بگو فلان، فلان کثیف. گفت: به موضوع فلان کثیف وارد نشوند اما ما که رسانه نیستیم. گفتم: ولی قصه شما در یک رسانه منتشر می‌شود. گفت: یعنی چی؟ قاسمی گفت: الان دعا می‌خوانم می‌رود. گفتم: ایسنا را ببینید. همه شیرجه زدند به سمت مانیتور. چند دقیقه‌ای همین‌طور خوانند. صابری گفت: همه جیزمان را نوشته، دعوای من و قاسمی را حتی نوشته است. گفتم: پس لطفا این خبر را نخوان. همه به هم به سقف نگاه کردند و گفتند: یعنی اگر صابری بخواند، یعنی رسانه‌ به موضوع فلان کثیف وارد شده است؟ گفتم: بله. اصلا شما چرا این قدر سیاسی هستید. بروید سراغ خبرهای اجتماعی و ورزشی تا من بتوانم داستان‌تان را نقل کنم. خوب؟ همه با هم گفتند: خوب!

باقی بقای‌تان.


6274791
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد سینما گفت: اکبر خواجوی با «پدرسالار» و اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شدند و همانطور که پدر سالار را زندگی کردیم، با عروسک هم زندگی می‌کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش نخست یادداشت کوتاهی از محمّدکاظم کاظمی، شاعر اهل افغانستان درباره هم‌وطن خویش، مهران پوپل آمده و در ادامه، چند شعر از پوپل، پدیده شعر افغانستان را مرور خواهیم کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هفتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی به شکر عملی و رابطه قناعت و شکر خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نورالدین خانزاده در فضل جدید سریال «نون‌.خ» روایت متفاوتی از مجموعه مختارنامه را مطرح کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است