استانی 16:48 - 06 خرداد 1399

ضرورت اختصاص خط ریلی جداگانه جهت تسریع خدمات امدادی در رباط کریم

به گزارش خبرنگار مهر، کریم همتی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید میدانی از پایگاه پشتیبانی عملیات امداد و نجات (اقماری) که با هدف بررسی مشکلات و ارتقای کمی و کیفی امکانات پایگاه اقماری برای پشتیبانی حوادث پیش بینی نشده در رباط کریم برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت و توانمندی فرماندار رباط کریم در خصوص اختصاص خط آهن داخلی برای امداد به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه قابل تقدیر است.

همتی گفت: با توجه به موقعیت مکانی شهرستان رباط کریم از حیث نزدیکی به راه آهن شرق به غرب، اتوبان تهران- ساوه و تهران- قم، و فرودگاه‌های بین المللی، این پایگاه اقماری به دلایل برشمرده و پتانسیل موجود از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور به ضرورت اختصاص خط ریلی جداگانه جهت تسریع خدمات امدادی در رباط کریم تاکید کرد و عنوان داشت: مطلوب است که در این شهرستان یک خط ریلی جداگانه جهت تسریع خدمات امدادی در نظر گرفته شود.



 


10547586
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است