استانی 23:34 - 24 تیر 1399
نماینده ولی فقیه در استان:
ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان گرانی بی‌منطق یاد می‌کنند و مردم را آزار می‌دهد در استان بسیار زیاد است.

گرانی بی‌منطق در لرستان زیاد است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ۲۴ تیر در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در استان متاسفانه برای بررسی مشکلات جلساتی با مدیران برگزار نمی‌شود و این در حالی است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  براساس برنامه زمان‌بندی شده با مدیران جلسات و گفتگوهایی داشته باشیم ولی متاسفانه شاهد این خلاء هستیم.

وی افزود: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی چون رودرو و به صورت پرسش و پاسخ نیست خلاء اطلاع‌رسانی  اقدامات در استان وجود دارد.

شاهرخی با بیان اینکه وضعیت معیشت مردم بسیار نگران‌کننده است، اضافه کرد: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان گرانی بی‌منطق یاد می‌کنند و مردم را آزار می‌دهد در لرستان بسیار زیاد است برهمین اساس باید جدی‌تر به این موضوع ورود پیدا کنیم چرا که این گرانی‌ها توجیه ندارند و سبب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: برای مقابله با گرانی بی‌منطق در استان مدیران با توجه به شیوع کرونا می‌توانند از طریق ویدئو کنفرانس جلسه برگزار کنند و با انجام مصاحبه از طریق رسانه‌ها افکار عمومی را روشن کنند ولی متاسفانه خلاء اطلاع‌رسانی در استان بسیار مشاهده می‌شود.

انتهای پیام


10619343
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است