استانی 20:08 - 03 آبان 1393
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی، تأمین ساختمان اداری را از مهم‌ترین خواسته‌های مسئولان این استان در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به خراسان شمالی عنوان کرد.

تأمین ساختمان اداری از مهم‌ترین خواسته‌ها در سفر دولت به خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود دلپسند عصر امروز در نشست با مدیران شهرستان بجنورد با بیان اینکه با وجود گذشت 10  سال از تأسیس خراسان شمالی در این زمینه با مشکلات جدی مواجه هستیم، اظهار داشت: در این زمینه بررسی‌ها و مطالعات خوبی را انجام دادیم، امیدواریم با سفر رئیس جمهور به این استان یکی از مهم‌ترین مصوبات تأمین و احداث ساختمان اداری باشد.

وی با تأکید بر اینکه این یکی از محوری‌ترین خواسته‌ها در استان خراسان شمالی است، ادامه داد: البته برای احداث ساختمان‌های اداری در این استان و تأمین اعتبار پیگیری‌هایی نیز انجام شده است.

این مسئول با یادآوری اینکه در این زمینه ناامید نبوده‌ایم، بیان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی شأنیت خود را داشته باشند و با تأمین ساختمان اداری، آن دسته از ادارات کل که در ساختمان‌های اداری شهرستان  استقرار داشته‌اند، باید ساختمان‌های اداری شهرستان بجنورد را واگذار کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی همچنین همترازی سطح این استان با سایر استان‌های همتراز را از خواسته‌های مسئولان در سفر استانی آتی رئیس جمهور عنوان کرد.

به گفته دلپسند؛ خراسان شمالی در شاخص‌های قابل توجه نسبت به استان‌های همسطح خود فاصله دارد که این موضوع باید توسط دولت جبران شود.

وی اظهار امیدواری کرد: سفر آینده رئیس جمهور به خراسان شمالی انجام و این موضوعات به عنوان مطالبات به دولت منعکس و در این زمینه مصوباتی از سفر هیئت دولت برای این استان صورت بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی در پایان بر توجه دستگاه‌ها به مسئله پدافند غیر عامل تأکید کرد و با بیان اینکه پیش آگاهی مهم‌ترین مسئله در پدافند غیر عامل است که باید به آن توجه شود، متذکر شد: اگر در حوادث پیش‌آگاهی و آموزش‌های لازم دریافت شود از وارد شدن خسارات سنگینی جلوگیری خواهد شد.


5037838
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است