ورزشی 13:51 - 05 آذر 1393
فرمانده نیروی انتظامی سیرجان اعلام کرد؛
فرمانده نیروی انتظامی سیرجان خبر از اقدامات ویژه برای برقراری نظم و امنیت کامل در ورزشگاه و اطراف آن برای برگزاری بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛سرهنگ هادی ثمره  گفت: برای اینکه میزبانی خوبی از این بازی صورت بگیرد و مسائل امنیتی و انتظامی بدون نقص به اجرا در آید، برای این بازی تدابیر کامل و ویژه‌ای اندیشیده شده است. از جمله اینکه با هماهنگی‌های به عمل آمده، برای امنیت و انتظامات داخل ورزشگاه، یگان ویژه استان با 300 نفر نیرو، کل ورزشگاه را تحویل خواهد گرفت.



همچنین نیروهای ویژه‌ای نیز روی سکوها، بین تماشاگران و اطراف ورزشگاه حضور خواهند داشت تا هرگونه بی‌نظمی که برای بازی و مردم عزیز ایجاد مشکل کند را کنترل کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین نیروهای شهرستان سیرجان از جمله یگان امداد در اطراف ورزشگاه مستقر خواهند شد و موارد و تمهیدات مختلفی اندیشیده است. از جمله این تمهیدات باید به محدودیت تردد خودروها در خیابان‌های اطراف و منتهی به ورزشگاه از صبح پنجشنبه اشاره کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیرجان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ورزشگاه به خیابان‌های شهر و احتمال تجمع در اطراف ورزشگاه، این تدابیر اندیشیده شده است. همچنین به منظور جلوگیری از تجمع افرادی که موفق به تهیه بلیت در ورزشگاه نشده‌اند، ورود افراد به این محدوده تنها در صورتی امکانپذیر خواهد بود که فرد، بلیت مسابقه را در اختیار داشته باشد. ما همچنین با پیش بینی اینکه با وجود اطلاع‌رسانی‌ها از شهرهای اطراف، مسافرانی برای دیدن بازی بیایند یا اینکه افراد بخواهند به شکل جمعی بازی را نگاه کنند، با هماهنگی‌های به عمل آمده، در سه نقطه از شهر امکان تماشای بازی فراهم شده است.

 

سرهنگ ثمره در پایان افزود: تمام تلاش ما و مسوولان شهری این است که میزبانی خوبی از این بازی انجام شود و مردم خونگرم سیرجان هم از این بازی لذت ببرند. همچنین به طور جدی از هواداران دو تیم تقاضا می‌کنیم که در صورت عدم تهیه بلیت، به هیچوجه راهی ورزشگاه نشوند، چون ورزشگاه گنجایش کمی دارد و بهتر است در منزل یا در مکان‌های عمومی در نظر گرفته شده، به تماشای بازی بپردازند.





انتهای پیام/


5276505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است