سیاسی 20:31 - 24 آبان 1397
در پی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، جمعی از مسئولان کشور این ضایعه را تسلیت گفتند.

پیام‌ تسلیت جمعی از مسئولان کشور درپی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی

به گزارش ایسنا، سید محمدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان عصر امروز در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان دچار سانحه رانندگی شدند و در بیمارستان جان باختند.

به همین مناسبت جمعی از مسئولان کشور از جمله حسن روحانی، رئیس جمهور، علی لاریجانی، رئیس مجلس، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور رئیس، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزرای تعاون کار، و رفاه اجتماعی، بهداشت و ورزش و جوانان در پیام‌های جداگانه‌ای این ضایعه را تسلیت گفتند.

همچنین محمدرضا عارف در پیامی با تسلیت این مصیبت آورده است:

انالله و اناالیه راجعون

مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا دو مدیر موفق کشور، خدمتگزاران صدیق مردم و دلسوزان این مرز و بوم آقایان دکتر سید محمد تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در آستانه شهادت امام حسن عسگری(ع) بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج نمایند و فارغ از زحمت این دنیای خاکی در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند. تحمل این ضایعه بزرگ ،سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است. هر کس که از نزدیک با این عزیزان سفر کرده، آشنایی داشت مفتون نجابت، مهربانی، صفا، پاکی و خلوص آن‌ها و شیفته سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آن‌ها می‌شد.

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان در قلب و حافظه‌ مردم ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانب وظیفه می‌دانم، درگذشت نابهنگام این اسوه‌های جهاد و تلاش و ایثارگران خدوم، که در مسیر خدمت به مردم ،جان خود را تقدیم نمودند به پیشگاه امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان علودرجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

محمدرضا عارف

دکتر کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور نیز در پیامی درگذشت دکتر تقی نوربخش و آقای تاج الدین را تسلیت گفت. متن پیام کولیوند به این شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هـستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

بدینوسیله درگذشت دکتر تقی نوریخش مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

دکتر پیرحسین کولیوند

سرپرست سازمان اورژانس کشور

محسن حاجی میرزایی، دبیر هیات دولت نیز در پیامی آورده است:

خبر بسیار تلخ و سنگین بود؛ دکتر سید محمد تقی نوربخش دیگر در میان ما نیست. او مردی بسیار پاک‌دست، پرتلاش و عمیقا دلسوز جامعه کارگری بود. همواره تلاش می‌کرد که مستمری‌ها در هر شرایطی با تاخیر روبه‌رو نشود و به آن افتخار می‌کرد. دیدارهای ما سرشار از خاطرات تعهد عمیق آن مرحوم است.

رضوان الهی ثمره سخت‌کوشی‌های او باد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور هم در پیامی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون ایشان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اناالله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و دلخراش سانحه تصادف رانندگی و درگذشت همکار گرامی مرحوم جناب آقای عبدالرحمن تاج الدین، معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی که از همکاران متدین، پرتلاش و مسئولیت پذیر در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نیز منشا خدمات ارزنده‌ایی به نظام جمهوری اسلامی بودند و همچنین در گذشت مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که او نیز انسانی شریف و مومن و مدیری پرتلاش بودند موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب این ضایعه دردناک را به همکاران محترم و خانواده و بازماندگان محترم آن دو عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان جل و اعلا برای آنها علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

حسینعلی امیری

معاون امورمجلس رئیس جمهور

انتهای پیام


9974371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حاج علی اکبری گفت: اگر صهیونیست‌ها  وارد ماجراجوی جدید شوند سیلی که خواهند خورد قابل مقایسه با چیزی که دریافت کردند نخواهد بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرلشکر حیدری گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند اگر دست از پا خطا کند، این بار سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است