سیاسی 22:45 - 09 خرداد 1394
یکی از جوانان شیعه عربستان با نثار جان خود مانع از ورود عامل انتحاری داعش به مسجد امام حسین(ع) در شهر «الدمام» عربستان شد.

ابنا: جوانی شیعه در عربستان با نثار جان خود، نقشه داعش را در قتل دسته جمعی نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) در شرق عربستان ناکام گذاشت.



«عبدالجلیل الاربش» یک جوان شیعه عربستانی بود که به صورت داوطلبانه وظیفه حفاظت از نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) شهر «الدمام» عربستان را بر عهده گرفته بود.



امروز عامل انتحاری داعش سعی کرد که با چادر زنانه به سرکردن وارد مسجد امام حسین(ع) شود، اما عبدالجلیل پس از اینکه متوجه شد او جلیقه انتحاری به تن دارد، مانع از ورود عامل انتحاری به مسجد شد.



عامل انتحاری داعش زمانی که نتوانست وارد مسجد شود، خود را در در ورودی مسجد منفجر کرد.



انفجار عامل انتحاری داعش منجر به شهادت سه نفر از جمله «عبدالجلیل الاربش» شد، تعداد دیگری از مردم هم در این انفجار زخمی شدند که به بیمارستان انتقال پیدا کردند.



«عبدالجلیل الاربش» جوانی بود که به تازگی پس از تحصیل در رشته پزشکی در آمریکا و کسب مدرک دکترا به کشور خود بازگشته بود و در بیمارستان شهر الدمام مشغول به فعالیت بود.



این شهید شب گذشته با همسرش عقد ازدواج بسته بود و طبق برنامه قرار بود که در مدت زمانی کوتاهی مراسم عروسی اش برگزار شود، اما او با فدای جان خود جلوی یک فاجعه انسانی را در عربستان گرفت.










6473714
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که برای شرکت در «دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه» در سن‌پترزبورگ حضور دارد، اهداف سفرش را تشریح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان سازمان امور مالیاتی را موظف کرد هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی را به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی بپذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلایل کمبود و گرانی دارو برای ارجاع به قوه قضاییه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است