سیاسی 22:31 - 01 دی 1393
بیجار- سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه بیجار، گفت: تاریخ 9 دی در سیر تکاملی انقلاب نقطه عطف و یک تجدید پیمان مردم با رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی گرامیداشت حضور مردم در 9 دی، افزود: حضور مردم در 9 دی حمایت و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از اسلام، شعائر اسلامی و حریم ولایت فقیه بود.



وی اظهار کرد: حضور مردم در روز 9 دی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از حکومت ولی امر مسلمین بود که در عین حال تمام برنامه ریزی های یک دهه دشمن را یک روزه نقش برآب نمود.



عسکری به اهمیت بصیرت و دشمن شناسی و نتایج آن از صدر اسلام پرداخت و ادامه داد: حضور مردم در 9 دی در راستای همان بصیرت و شناخت دشمن از دوست است که مهمترین رکن رکین انقلاب بود و خواهد بود.



وی گفت: روز 22 بهمن سال 57 دودمان طاغوت را به هم پیچید و توانست با وجود همه توطئه ها، برای همیشه پیروزی اسلام با محوریت ولایت فقیه را بیمه کند که تاثیر حضور مردم در روز 9 دی با این روز برابری می کند.



وی همچنین به شکست فتنه گران و خزان فنته جویان در همراهی و همکاری با دشمنان خارجی و نا امیدی آنان از دست نشانده های داخلی در حرکت خودجوش مردم اشاره و خاطر نشان کرد: قدرت لایزال الهی که پشتیبان این نظام است چنان با دست مردم ولایت مدار و عزادار حضرت امام حسین(ع) خط بطلان و انزوای همه عوامل فتنه را رقم زد که هرگز نتوانند دوباره در برابر این ملت نفسی بکشند.



جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بیجار با تاکید بر استمرار حضور و داشتن بصیرت دینی و سیاسی مردم در صحنه های انقلاب، عنوان کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب دشمن همیشه به فکر دشمنی است و ما نباید دچار غفلت شویم.



وی همچنین به ضرورت برنامه ریزی برای افزایش بصیرت و آگاهی بخشی مردم در مسایل روز و مقابله با توطئه های دشمن پرداخت و تاکید نمود: برنامه ریزی باید بر مبنای مقابله با نوع هجمه و دشمنی و آگاهانه باشد، در این راستا ستاد برگزاری مراسم 9 دی در ابعاد مختلف و با ابتکار ارائه راهکارهای مناسب و سازنده و بیدار کننده همواره فعال باشد.



شهرستان بیجار با حدود 95 هزار نفر جمعیت در استان کردستان واقع است و با استان های همدان در جنوب، و زنجان در ناحیه شرقی همسایه است. ک/3



7350/570

انتهای پیام /*


5468344
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای سازمان جوانان حزب کارگزاران سازندگی ایران، با «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کردند و جهانگیری در این دیدار گفت: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران و دهه گمشده اقتصاد ایران بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته کار و کارگر جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که برای شرکت در «دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه» در سن‌پترزبورگ حضور دارد، اهداف سفرش را تشریح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است