استانی 18:48 - 01 اسفند 1396
قم - مراجع تقلید قم در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با پای پیاده و همگام با مردم سوگوار شهر مقدس قم به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) عزاداری کردند.

عزاداری مراجع عظام تقلید قم در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دسته پیاده‌روی دو تن از مراجع عظام تقلید با حضور خیل کثیری از ارادتمندان به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در قم برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم سخنرانی و روضه‌خوانی در دفتر آیت الله العظمی حسین وحید خراسانی دسته عزاداری با حضور این مرجع تقلید از بیت ایشان در خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرد.

در این مسیر مداحان اهل بیت(ع) در مصیبت شهادت صدیقه طاهره(س) مرثیه خوانی و مداحی کردند.

 آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی نیز پس از برگزاری مراسم عزاداری در بیت مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی از خیابان چهارمردان به طرف حرم مطهر حضرت زهرا(س) حرکت کردند و در طی مسیر نیز دسته‌های عزاداری دیگر به دسته عزاداری این مرجع تقلید پیوستند.

هیآت مذهبی نیز در قالب دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی از نقاط مختلف قم و شهرهای اطراف خود را به میدان آستانه و از آنجا به حرم مطهر حضرت معصومه(س) رساندند تا مصیبت این روز غمبار را به ساحت بانوی کرامت تسلیت بگویند.

فیلم از مهدی بخشی سورکی


9685589
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است