استانی 00:35 - 11 شهریور 1393
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب به صورت سالانه خبر داد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم ظرفیت‌های بزرگی دارد که می‌تواند با استفاده از آن‌ها این امر را تحقق بخشد.

جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب هر سال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، از قم محمد گلفشان در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب که به همت جمعیت هلال احمر استان قم دوشنبه شب در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در طول سال توسط این نهاد بیان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها نتایج مطلوبی داشته و این نتایج به خوبی در میان جوانان و نوجوانان مشهود است.

وی بر خلوص نیت در انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جمعیت هلال احمر تاکید و اضافه کرد: یکی از اهداف این نهاد هدایت جوانان و نوجوانان به سمت معارف اسلام و آموزه‌های اهل بیت(ع) است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به جایگاه حضرت معصومه(س) در میان ائمه اطهار(ع) ابراز کرد: لقب معصومه را امام رضا(ع) برای ایشان انتخاب کردند.

وی زندگی در شهر قم را سعادت و افتخاری برای شهروندان قمی دانست و ادامه داد: زندگی در این شهر عبادت است و باید با استفاده از امر به معروف و نهی از منکر از این شهر پاک حفاظت شود.

گلفشان از زحمات معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در راستای برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی دختر آفتاب تقدیر کرد و گفت: این جشنواره از 15 مرداد تا هفت شهریور با ثبت‌نام شرکت‌کنندگان کشوری برگزار شده است.

وی تصریح کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و با توجه به اینکه این بانوی کریمه 17 روز در شهر قم اقامت داشتند به 17 نفر از برگزیدگان جشنواره هدایایی تقدیم خواهد شد.

گلفشان به برگزاری جشنواره مذکور به صورت سالانه تاکید و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم ظرفیت‌های بزرگی دارد که می‌تواند با استفاده از آن‌ها این امر را تحقق بخشد.

وی خاطرنشان کرد: استان قم جوانان و نوجوانان مذهبی دارد، به همین علت معاونت جوانان هلال احمر این استان باید برای دیگر استان‌های کشور الگو باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه جوانان باید در تمام عرصه‌های مختلف به مقابله با دشمن بپردازند، بیان کرد: دشمن همیشه برای این رده سنی نقشه‌های خطرناک و پلیدانه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که نباید از آن‌ها غافل شویم.

وی برخی از تهاجمات فرهنگی دشمن را بیان کرد و گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید محوریت فعالیت‌های نهادها و سازمان‌ها اقدامات فرهنگی باشد.

گلفشان با بیان برخی از اقدامات فرهنگی جمعیت هلال احمر استان قم در عرصه جنگ فرهنگی عنوان کرد: امیدواریم اقدامات انجام شده توسط جوانان هلال احمر قمی تاثیرات مطلوبی در عرصه جنگ نرم داشته باشد و نقشه‌های پلیدانه دشمن را از بین برده‌ باشد.


4622980
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است