استانی 18:28 - 08 شهریور 1393
رئیس کمیته امداد شهرستان چگنی خبر داد
رئیس کمیته امداد شهرستان چگنی از بهره‌مندی بیش از 500 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد از کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد.

بهره‌مندی بیش از 500 دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد از کلاس‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از چگنی، ظهر امروز در آخرین روز از هفته دولت نورالدین درمنان، فرماندار شهرستان چگنی به همراه جمعی از مسئولان محلی از کانون و کلاس‌های موقت تابستانه شهرستان دوره بازدید کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان چگنی در این بازدید گفت: در این کلاس‌های آموزشی نزدیک به 500 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد مشغول یادگیری آموزش‌های کاربردی هستند.

محمد کردعلیوند اظهار داشت: کمیته امداد با اختصاص 150 میلیون ریال اعتبار این کانون را برای دو مقطع زمانی کوتاه و بلندمدت دوره‌های آموزشی در تابستان امسال راه‌اندازی کرده است.

کردعلیوند عنوان داشت: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های خیاطی، کیف‌دوزی، برش، کامپیوتر، طراحی، خطاطی، مهارت‌های زندگی، روانخوانی قرآن، کلاس‌های اعتقادی، پیشگیری از اعتیاد، نقاشی، آشپزی حرفه‌ای درجه یک، و کلاس‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: این نهاد در پایان هر کلاس، آزمون سنجش حرفه‌آموزی از مددجویان به عمل آورده و برای شرکت‌کنندگان موفق مدرک معتبر صادر می‌کند که دارندگان این مدارک برای ایجاد مشاغل و توسعه اقتصاد خانواده می‌توانند از وام‌های خودکفایی، کارآفرینی و خوداشتغالی استفاده کنند.


4603022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است