اجتماعی 17:22 - 08 اسفند 1393
امام جمعه ساوجبلاغ:
ساوجبلاغ- کرج-ایرنا- امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص ) توسط سپاهیان اسلام گفت: این رزمایش گوشه ای از اقتدار نظامی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'محمدتقی ناطقی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: برگزاری این گونه رزمایش ها، بیانگراقتدار بالای نظامی کشورمان بوده که درسایه خودباوری و خوداتکایی به دست آمده است.



وی ادامه داد: این رزمایش،اقتدار نظام، مردم و کشور عزیزمان را به جهانیان نشان داد.



امام جمعه ساوجبلاغ دربخش دیگری از سخنانش،اظهار داشت:مطالبات رهبر فرزانه انقلاب و مردم از قوای سه گانه کشور در بخش های مختلف به ویژه اموراقتصادی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.



حجت الاسلام ناطقی با تاکید براین نکته که باید از اقتصاد نفتی فاصله بگیریم ،گفت: حرکت در مسیر خودکفایی و استقلال اقتصادی مهم ترین گام خودباوری است.



وی بیان کرد:استقلال اقتصادی، دشمنان اسلام را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس خواهد کرد و براین اساس باید اقتصاد کشور به جای نفت به تولید و علم تکیه کند.



خطیب جمعه ساوجبلاغ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در10 سال گذشته،گفت: معظم له همواره برتقویت تولید داخلی و فاصله گیری ازاقتصاد نفتی تاکید داشته و فرمودند کشور را به گونه ای از نظر اقتصادی بسازیم که اگر روزی مستکبرین مارا از نظر خرید نفت تحریم کردند ، اقتصاد ما دچار مشکل نشود.



وی ادامه داد: امروز کنترل قیمت ها و پایین آمدن نرخ اجناس از تاکیدهای مقام معظم رهبری و انتظارات مردم از مسوولان است .



خطیب جمعه ساوجبلاغ ،مهم ترین راهکار تقویت اقتصادی کشوررا توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : مقام معظم رهبری روی این موضوع تاکید فراوان دارند.



وی ادامه داد: باید تولید و امکانات داخلی کشوربه جایی برسد که نه تنها نیاز داخلی را تامین کند بلکه بتوانیم به دنیا ، کالا صادرکنیم.



امام جمعه ساوجبلاغ در ادامه به هشتم اسفند ماه، روز امورتربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و افزود: امور تربیتی یعنی جامعه، مدرسه، دانشگاه و خانواده براساس تربیت اسلامی و روش قرآن و اهل بیت (ع) اداره شود.



وی ادامه داد: برنامه ریزان آموزش و پرورش و مدیران و معلمان بایدبه گونه ای عمل کنند که فرزندان این جامعه بر اساس تربیت اسلامی رشد یابند.



ناطقی اظهار داشت:اگر فرزندانی باسواد اما بی دین تربیت کنیم، خطری بزرگ برای آینده کشوراست ، باید در تمام شئون زندگی به روش اسلام عمل کنیم و این همان تربیت اسلامی است.



خطیب جمعه ساوجبلاغ با اشاره به فرا رسیدن هفته نیکوکاری از مردم نوعدوست خواست در آستانه سال نو به یاری نیازمندان بشتابند که نیکی به فقرا نشانه ایمان و نوعی عبادت است.



شهرستان 250 هزارنفری ساوجبلاغ درغرب کرج مرکز استان البرز قراردارد.ک/2



7410/ 6155

انتهای پیام /*


5936250
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها انتقاد کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون از اهمیت نقش آموزش و پرورش در تقویت فرهنگ جوانی جمعیت بین کودک و نوجوانمان گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور می‌گوید که با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفتم اردیبهشت ماه، برگزاری رویداد
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امسال ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های شهری اورهال خواهند شد و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در خطوطی که مسافران کمی دارند، به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است