استانی 09:28 - 11 فروردین 1394
استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: متأسفانه بستری برای عاشقان هنر نیست که بتوانند این گنجینه‌های ارزشمند را در معرض نمایش قرار دهند.

بستری برای نمایش آثار هنرمندان اصفهان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در بازدید از کارگاه دکتر صادق‌زاده استاد نگارگر و شاگرد استاد فرشچیان اظهار کرد: باید اذعان کرد که ما در این شهر زیبای خدا و در شهری که به نصف جهان معروف است گنجینه‌هایی داریم که هنوز ناشناخته هستند.

استاندار اصفهان با ابراز تأسف از اینکه بستری برای عاشقان هنر نیست که بتوانند این گنجینه‌های ارزشمند را مشاهده کنند، ادامه داد: کارهای استاد صادق‌زاده بسیار زیبا، بزرگ و ماندگار و در حد استاد فرشچیان است.

وی بر لزوم ایجاد یک موزهٔ هنر مناسب برای نمایش این آثار ارزشمند تأکید و عنوان کرد: باید امکانات لازم در اختیار این هنرمندان قرار گیرد تا مردم از لذت دیدن هنر آن‌ها محروم نشوند.

زرگر پور با بیان اینکه در این هنر سبک جدید در حال خلق شدن است، افزود: باید این سبک به اطلاع همهٔ مردم و هنرمندان برسد و در این خصوص وظیفهٔ بسیار سنگینی بر دوش ماست.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه باید مشکلات موجود برای احداث موزهٔ بزرگ هنر اصفهان هرچه سریع‌تر برطرف شود، افزود: خوشبختانه این مشکلات در حال حل شدن است و با تأکید رئیس‌جمهور محترم، یک بستر و فضایی را ایجاد خواهیم کرد که این هنرها امکان بروز داشته باشند.

زرگر پور اضافه کرد: باید فضایی فراهم شود که استادانی همچون دکتر صادق‌زاده در یک شرایط مناسب به فعالیت بپردازند و بستری برای اشاعه این هنرها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه استاد فرشچیان کارهای دکتر صادق‌زاده را انحصاری دانسته‌اند، افزود: به نظر من این بالاترین تعریفی است که می‌شود در مورد کارهای ایشان کرد و مدیریت استان نیز در حد توان خود پیگیری خواهد کرد که فضایی برای ارائهٔ این هنرها فراهم شود.


6116900
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است