استانی 20:42 - 21 آذر 1398

۱۴۴ نفر در قم داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام داوطلبین اولین میان دوره‌ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه قم، شامگاه امروز پنج‌شنبه در حالی به پایان رسید که در مجموع ۱۴۴ نفر فرآیند ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

رئیس هیئت اجرایی اولین میان دوره‌ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  از ۱۵ آذرماه تا روز گذشته ۱۰۵ نفر به فرمانداری قم برای ثبت نام مجلس خبرگان رهبری مراجعه کردند، اظهار داشت: امروز و در روز پایانی ثبت‌نام، ۳۹ نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند که در مجموع، ۱۴۴ نفر با مراجعه به فرمانداری قم، فرآیند ثبت نام خود در اولین میان دوره‌ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه قم را بدون هیچ مشکلی به پایان رساندند.

مرتضی حیدری افزود: از آنجایی که وزارت کشور، شهرستان قم را جهت ثبت‌نام از کلیه داوطلبان برای سایر استانها نیز تعیین کرده بود، فرمانداری قم جمعا ۱۴۴ نفر را در طی ۷ روز ثبت‌نام کرد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه از مجموع ثبت‌نام شده‌ها، ۵۷ نفر برای استان قم اعلام داوطلبی نمودند، تصریح کرد: مدارک تمامی ثبت‌نام شدگان برای ادامه فرآیند انتخابات به مراجع ذی‌صلاح ارجاع گردیده است.


10317669
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است