علمی فناوری 16:01 - 10 اردیبهشت 1396
توسط معاونت علمی؛
صادرات محصولات دانش‌بنیان حوزه تجهیزات آزمایشگاهی از طریق حضور تجار و بازرگانان خارجی در پنجمین «نمایشگاه ایران لب» توسعه می‌یابد.

صادرات محصولات دانش‌بنیان حوزه تجهیزات آزمایشگاهی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی در راستای تعامل تولیدکنندگان ایرانی با سایر کشورها و توسعه بازارهای تولیدکنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی از خریداران خارجی برای حضور در نمایشگاه ملی ساخت ایران دعوت و حمایت کرد.

در این راستا هیات تجاری ۳۱ نفره از کشورهای افغانستان، عمان، سریلانکا، اوگاندا، ارمنستان، گرجستان، رومانی، آلمان و غیره با حمایت کریدور خدمات صادرات برای بازدید و خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی از نمایشگاه ساخت ایران بازدید کردند.

این هیات با بررسی و دقت بسیار از منابع مختلف مانند ترویج نمایشگاه ساخت ایران در نمایشگاه عرب لب ۲۰۱۷، استفاده از رایزنان تجاری در کشورهای مختلف و بانک های اطلاعاتی قبلی از میان درخواست کنندگان بازدید، انتخاب شده بودند.

هیات مذکور در روزهای نمایشگاه در قالب گروه های ۳ تا ۴ نفره و با توجه به علاقه مندی آنها و با برنامه ریزی شرکت تجارت هوشمند هیراد و با همکاری شرکت مدیریت صادرات هوکاد به بازدید از غرفه ها و سالن های مختلف نمایشگاه پرداختند و برخی از این بازدیدها منجر به عقد قراردادهای تجاری و خرید تجهیزات نیز شد.

خریداران خارجی در صورت خرید از این نمایشگاه می توانند از تضامین برای صحت محصولات و پایبندی فروشندگان به تعهداتشان و خدمات پس از فروش مناسب برخوردار شوند.

برنامه هایی از قبیل بازدید از نمایشگاه، بازدید بعضی از افراد هیات خارجی از شرکت فن آموز مستقر در پارک فناوری پردیس و جلسه ای در ستاد ویژه فناوری نانو نیز در نظر گرفته شد، در همین راستا جلسه ای در محل نمایشگاه با حضور مدیر اجرایی نمایشگاه نیز برگزار شد.


9057418
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس در حال تدوین است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در پی تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم، کارشناسان اورژانس استان تهران فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ظاهراً پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری، یک خط باریک سبز رنگ روی نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ نمایان می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون پرستاری وزارت بهداشت از افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است