سیاسی 09:56 - 07 مهر 1399

ارتباط با غرب ما را درگیر تحریف کرد/ نانی از تنور آمریکا گرم نشد

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار مهر،  با بیان اینکه نباید بگذاریم واقعیت های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تحریف شود، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحریف، مقدمه تحریم است و بر این اساس ما نباید بگذاریم آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی دستخوش تحریف شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نمونه های بارز این مسئله خدمت صادقانه است، افزود: اگر خدمت صادقانه دستخوش تحریف قرار گیرد، خدمت کاذب جایگزین آن می شود و بر این اساس باید به این نکته توجه کرد که خدمت به مردم، مستضعفان، نیازمندان و محرومان از آرمان های انقلاب اسلامی است و اگر روحیه مسئولان و مدیران عالیرتبه نظام، محرومیت زدایی و توجه به مستضعفان نباشد، به نوعی تحریف انقلاب است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خطرناک ترین آسیب برای انقلاب ما آن است که آرمان های انقلاب اسلامی و به ویژه دوران دفاع مقدس تحریف شود و ما باید با تمام توان خود مراقب باشیم تا دشمنان، آرمان های انقلاب ما را به سمت تحریف نبرند و همچنین ما را مشغول مسائل غیرضروری نکنند؛ چرا که آنان به دنبال آن هستند که ما مسائل مهم را فراموش کنیم و درگیر حواشی و مسائل غیرضروری شویم.

آزادیخواه اظهارداشت: اگر آمریکا امروز کمر همت علیه جمهوری اسلامی ایران بسته، مقدمه تحریف است و ما باید هوشمندانه مراقب باشیم تا آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی از دست نرود.

وی متذکر شد: رئییس جمهور اخیرا اظهاراتی داشت مبنی بر اینکه اگر می خواهید به دلیل نابسامانی های موجود بر کسی لعن بفرستید، بر آمریکا لعن بفرستید که در پاسخ به رئیس جمهور باید گفت آقای روحانی! نخبگان و بسیجیان جامعه هفت سال پیش این لعن را به آمریکا فرستادند اما شما توجه نکردید و مخالفان خود را مُشتی بیسواد و دلواپس خطاب کردید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط با غرب و آمریکا ما را هفت سال درگیر تحریف کرد، گفت: آرمان های انقلاب ما استکبارستیزی است و باید از ابتدا می دانستیم که از تنورِ آمریکا برای مردم ما نانی گرم نمی شود اما متأسفانه همه ظرفیت های خود را برای ارتباط با غربی ها گذاشتیم و در نهایت درگیر تحریم شدیم و این تحریم ها متأثر از آن تحریف است.

وی خاطرنشان کرد برای برون رفت از مشکلات کشور باید به آرمان های انقلاب اسلامی بازگردیم و بسیج عمومی را علیه استکبار جهانی و برای گشایش اقتصادی کشور فعال کنیم.


10737504
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بابایی کارنامی گفت: اگر تعطیلی دوم کشور شنبه بود حتما مراودات اقتصادی و بین‌المللی بیشتر می‌شد و در رشد و بهره‌وری اتفاقات بهتری می‌افتاد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است