استانی 22:08 - 31 اردیبهشت 1401

قشر روحانیت بیشترین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی عصر شنبه در یادواره شهدای روحانی شهرستان بناب اظهار کرد: تفکر شهدا شرایطی به وجود آورده، موشک‌هایی که جمهوری اسلامی طراحی می‌کند لرزه بر اندام دشمنان نظام انداخته است.

وی افزود: امروز به برکت همان تفکر این انقلاب بحران‌های بسیار سختی را از پیش رو برداشته و علیرغم اینکه این نظام هر روز مورد تهدید استکبار جهانی قرار گرفته ولی توانسته توطئه‌های مختلفی را خنثی نماید.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه قشر روحانیت بیشترین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است؛ تصریح کرد: به گونه‌ای که در طی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ بیش از یک هزار روحانی شهید تقدیم انقلاب شد و تاریخ گواه کثرت حضور روحانیون در بین شهدای غواص و شهدای خط شکن بوده است.

حجت الاسلام سرایی با تأکید بر اینکه روحانیون چه در عرصه انقلاب، چه در عرصه جنگ تحمیلی و نیز جهاد تبیین و گام دوم انقلاب پیشتاز بوده‌اند؛ گفت: روحانیون مروجان مکتبی هستند که شهادت دارد، ذلت و اسارت ندارد و همین امر رمز پیروزی جنگ تحمیلی شد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تبلیغ سیاه نمایی اظهار کرد: دشمن ایمان‌های مردم را نشانه رفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اذعان کرد: چند روز پیش برای شرکت در برنامه‌ای که در دانشگاه شهید مدنی ترتیب یافته بود، حضور یافتم و صحنه‌هایی را مشاهده کردم که دل هر انسان مسلمانی را آزار می‌دهد.

حجت الاسلام سرایی افزود: با کمال تأسف دانشجوی دختر و پسر در روی چمن گیتار می‌زدند و جای سوال این جاست که رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی کجا بودند؟! مسئول رسیدگی به ترویج بی بند و باری در دانشگاه به عهده کیست؟!


11568822
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است