استانی 08:28 - 12 خرداد 1399

استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شاهرود

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری صبح دوشنبه در نشست شورای تعزیرات حکومتی شاهرود که به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه‌ای بین صنعت، معدن و تجارت و همچنین سپاه ناحیه برای همکاری و استفاده از ظرفیت خوب بسیج و سپاه در راستای نظارت بر اصناف شهرستان در دستورکار قرار گیرد، بیان کرد: این کار به ارتقای نظارت بر بازار منجر خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای نظارت بر حسن انجام وظایف بازرسان باید دفتر مدیریت نظارت تهیه شود تا هرماه گزارش بازرسی‌های صورت گرفته اعم از بازرسی‌های اتحادیه‌ها، اصناف و بازرسی نهایی اداره صمت در آن ثبت شود.

معاون استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برخی اصناف موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکردند، تصریح کرد: تمامی اصناف شهرستان باید تا تاریخ هفدهم خرداد ماه موجودی انبار خو را در سامانه ثبت کنند و هر واحد صنفی که این کار را انجام ندهد به عنوان محتکر و اخلالگر نظام بازار و اقتصادی به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

فخری با بیان اینکه باید از ظرفیت دهیاری‌ها در روستا نیز استفاده شود، ابراز داشت: ۶۶ دهیار می‌توانند به عنوان بازرس تعزیرات بر واحدهای صنفی هر روستا نظارت و گزارش لازم را ارائه دهند از سوی دیگر هر واحد صنفی که تکرار تخلف داشته باشد علاوه بر تعطیلی مغازه، بنری هم برسر در آن نصب خواهد شد.


10555369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است