استانی 20:40 - 04 اردیبهشت 1393
امام جمعه قلعه‌رئیسی:
امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: چاروسا با جمعیت20 هزار نفری با 115روستا در بحث بهداشت و درمان مشکلات بسیار زیادی دارد که دانشگاه علوم پزشکی باید به این مشکلات توجه ویژه کند.

چاروسا مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: هفته سلامت فرصت خوبی است تا بتوانیم به تبیین جایگاه این مهم در زندگی افراد و راه‌های تحقق توسعه پایدار بر مبنای سلامت بپردازیم.

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: چاروسا با جمعیت20 هزار نفری با 115روستا در بحث بهداشت و درمان مشکلات بسیار زیادی دارد که دانشگاه علوم پزشکی باید به این مشکلات توجه ویژه کند.

صلواتی تصریح کرد: یکی از مشکلات این منطقه داروخانه شبانه‌روزی است که یک داروخانه و آن هم فقط در روز به کار خود مشغول است و در شب اگر کسی بیمار شود و اگر فردی از دورترین نقطه بخش برای گرفتن دارو مراجعه کند با مشکل برخورد می‌کند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی بیان کرد: نبود پزشک در دهستان جاورده با 12 روستا و فاصله زیاد تا شهر قلعه‌رئیسی که یک سالی هست این مرکز درمانی پزشک ندارد لذا برای رفع این مشکل باید چاره‌ای اندیشید.

صلواتی خاطرنشان کرد که نبود رادیولوژی در دو بخش چاروسا و دیشموک معضلاتی را برای مردم این دو بخش به وجود آورده که حتی برای یک شکستگی کوچک باید به مرکز شهرستان دهدشت مراجعه کرد و چندین بار مسئولان علوم پزشکی قول دادند ولی هنوز عملی نشد که در این راستا علوم پزشکی باید در جهت رفع این مشکل گام بردارد.

امام جمعه قلعه رئیسی اذعان داشت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به مقوله درمان مردم به خصوص مناطق دور استان توجه ویژه‌ای داشته باشند و برای حل مشکلات درمان مردم مناطق محروم همت بیشتری به کار بندند.


3568878
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است