ورزشی 12:16 - 10 آبان 1393
بعد از اعلام لیست تیم ملی برای حضور در جام ‌جهانی کوچک
مدرس فوتسال AFC گفت: فهرست بازیکنان دعوتی به تیم ملی نشان داد به لیگ احترام گذاشته نشده و خیلی از بازیکنان خوب و پدیده دیده نشدند.

شمس: احترامی به لیگ گذاشته نشد، خیلی‌ها دیده نشدند/ این همان لیست قهرمانی آسیا با ۲ تغییر است

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد 14 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در گرندپریکس برزیل اظهار داشت: این لیست با گذشته هیچ فرقی ندارد، احساسم این است که اصلا بازی‌ها را ندیده‌اند و آنها را در معرفی نفرات لحاظ نکرده‌اند. لیگ ما اینهمه پدیده و بازیکن خوب داشت اما احتمالا به دلیل محدودیت‌هایی که از نظر دریافت ویزا و بلیت داشته‌اند، همان یک ماه پیش برای نفراتی که پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده‌ بودند، ویزا گرفتند.

وی ادامه داد: در مقایسه با رقابت‌های آسیایی فقط یکی دو تغییر در لیست دیده می‌شود که آنهم اطمینان داشته باشید، دو بازیکنی خواهند بود که در آستانه اعزام به برزیل، قرار است خط بخورند. محمد کوهستانی در دبیری 9 گل زده، علیرضا عسگری در پایاسازه 8 گل زده، قاسم عروجی بهترین بازیکن ماهان تندیس بوده ولی هیچ‌کدام از این‌ها دعوت نشده‌اند. فکر می‌کنم بیش از آنکه به لیگ و عملکرد بازیکنان دقت شود، همان بحث ویزا و بلیت مد نظر بوده است. به این شکل انگیزه بازیکنان از بین می‌رود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: دراین خصوص کسی مقصر نیست جز خسوس، از این به بعد او برای تماشای لیگ به هر شهری برود، این ظن وجود دارد که او بازیکنان خوب را نمی‌بیند. سرمربی تیم ملی سه بازی از دبیری دید که اتفاقا در هر سه بازی فرید نمازی و محمد کوهستانی ستاره مسابقه بودند ولی نام آنها در بین نفرات دعوت شده نیست.

شمس در مورد عدم دعوت از ملی‌پوشان قدیمی چون مصطفی نظری، محمد کشاورز و محمد طاهری به اردوی تیم ملی تصریح کرد: نظری هفته گذشته عملکرد درخشانی داشت، این هفته هم خوب کار کرد. باز هم تاکید می‌کنم که لیگ دیده نشد و احترامی به این رقابت‌ها گذاشته نشد. امیدوارم لااقل برای بازی‌های بعدی تیم ملی، بازی‌های لیگ مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/د

 


5089152
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است