استانی 23:24 - 29 مهر 1400

«گل آقا» طنزپردازان تأثیرگذار در حوزه سیاسی بود

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر عصر پنج شنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره «طنز پهلو» در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سید الشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به جایگاه «کیومرث صابری فومنی» معروف به «گل آقا»، اظهار کرد: شهرستان فومن همیشه مهد چهره‌های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی بوده است.

وی به شخصیت ملی «گل آقا» در عرصه طنز و طنزپردازی اشاره کرد و گفت: زمانی وی مشاور فرهنگی شهید رجایی بود که بعد از ریاست جمهوری نیز ابقاء شد

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از هنر و ابزارهای هنری برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، اضافه کرد: همگان به ارادت رهبری نسبت به هنرمندان واقف هستند.

وی با بیان اینکه «گل آقا» یک شخصیت خلاق و بنیانگذار طنز نوین بود، ادامه داد: «گل آقا» یکی از طنز پردازان تأثیرگذار در دوره معاصر و در حوزه سیاسی بود.

بهروزی فر در ادامه با اشاره به اینکه وی با استفاده از طنز انتقادات خود از مسئولان را به ویژه در حوزه سیاسی بیان می‌کرد، تأکید کرد: گل آقا خدمت بزرگی در حوزه سیاسی با طنز پردازی هنرمندانه از خود به جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی مدیون گل آقا است، ادامه داد: قطعاً باید مسیر و راه گل آقا توسط جوانان دنبال شود.


11282967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است