استانی 09:29 - 04 مرداد 1393
از سوی شورای فرهنگ عمومی صورت گرفت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: از سوی شورای فرهنگ عمومی 21 مرداد در تقویم ملی کشور به‌نام «حمایت از صنایع کوچک» نامگذاری شد.

نامگذاری ۲۱ مرداد به نام حمایت از صنایع کوچک

رضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: این اقدام شورای فرهنگ عمومی کشور، فرهنگ را با صنعت گره می‌زند و موجب می‌شود که فرهنگ توسعه یافته و به دنبال آن حوزه‌ی صنایع کوچک مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه 92 درصد از واحدهای تولیدی فعال در کشور به بخش صنایع کوچک اختصاص دارد، نامگذاری روزی تحت عنوان «روز حمایت از صنایع کوچک» زمینه را برای همکاری بایسته‌ی سایر بخش‌های توسعه‌ای کشور در راستای تقویت جایگاه صنایع کوچک فراهم می‌کند.به همین منظور و در گام نخست مقرر است در روز 21 مرداد سال جاری همایشی تحت عنوان «پنجاه سال تلاش سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران» برگزار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری 665 واحد صنعتی کوچک در حال فعالیت هستند که این میزان 94 درصد از صنایع فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: این شرکت در راستای حمایت از صنایع کوچک و در راستای رسالت سازمانی نسبت به ارایه تسهیلات از محل طرح کمک‌های فنی و اعتباری و طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع، خدمات مشاوره به واحدهای تولیدی از طریق مرکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار شهرکرد، خدمات آموزشی و فعالیت می‌کند.

گنجی خاطرنشان کرد: امید است که تقویت بخش صنایع کوچک، زمینه را برای ارتقاء سطح کیفی و کمی سرمایه‌گذاری در این استان و نیز اشتغال‌زایی بیشتر را فراهم کند.


4326481
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است