استانی 02:08 - 03 آبان 1393
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمیسیون بهداشت خانه ملت با جدیت پیگیر بحث زیر‌میزی (تعرفه نامتعارف) پزشکان است.

کمیسیون بهداشت با جدیت پیگیر بحث زیر‌میزی است

عبدالرحمان رستمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: در جلسه اخیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بحث فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه ناباروری، سرطان پستان و ذخایر ژنتیکی مطرح شد.

وی تصریح کرد:‌ مسئولان جهاد دانشگاهی، گزارشی در خصوص فعالیت‌های خود ارائه کردند و موارد متعددی در این زمینه مورد بحث قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همچنین در جلسه اخیر کمیسیون، بحث دریافت تعرفه غیرمتعارف (زیر میزی) از سوی بعضی از پزشکان با حضور نمایندگان وزرات بهداشت مطرح شد.

رستمیان تصریح کرد: کتاب ارزش نسبی خدمات به چاپ رسیده که طبق آن تعرفه‌های پزشکی اصلاح شده تا دیگر بحث زیر‌میزی وجود نداشته باشد‌.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون بهداشت مجلس با جدیت پیگیر مقوله زیر‌میزی است، عنوان کرد: این پدیده نامبارک به طور کل باید در کشور ریشه‌کن شود.

رستمیان اظهار کرد: در جلسه هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در خصوص ساماندهی اعزام بیماران به مراکز درمانی تهران نیز بحث خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دلیل انتخاب این موضوع را ناتوانی برخی از بیماران در پذیرش بستری در بیمارستان‌ها عنوان کرد و گفت: این موضوع در دستور کار هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار گرفته که با حضور نمایندگان وزارت بهداشت پیگیری می‌شود تا طبق توافق صورت گرفته، این موضوع تسهیل شود.


5029404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است