استانی 09:27 - 25 تیر 1399

کاراته کاهای کردستانی رده سوم لیگ کاراته وان پسران را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، پس از پایان جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ کاراته کشور که با حضور مسئولان برگزار کننده این لیگ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری آخرین مرحله رقابت‌های کاراته وان پسران، مقرر شد پایان این مسابقات اعلام و نفرات و تیم‌های برتر آن معرفی شوند.

در پایان این جلسه جایگاه ورزشکاران در رده بندی نهایی، رنکینگ آنها تا پایان مرحله سوم مبنای محاسبه قرار گرفت و طبق این گزارش، باشگاه کاراته آسوی شهرستان بانه که به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها حضور داشت با به دست آوردن هزار و ۲۳۰ امتیاز رنکینگ سوم بخش کاتای تیمی رده سنی جوانان لیگ کاراته وان پسران را به خود اختصاص داد.

آکام خندانی، دیار محمدی و اشکان رحیمی سه کاراته کای بانه‌ای با مربیگری آسو عطاپور در ترکیب تیم استان کردستان در رقابت‌های لیگ کاراته وان به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم‌های صنعت مس کرمان با دو هزار و ۹۰ امتیاز و آکادمی آستانه اشرفیه با هزار و ۴۷۰ امتیاز عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

گفتنی است در صورت عادی شدن شرایط و آغاز اردوهای تیم ملی کاراته در رده‌های پایه، چهار نفر نخست رنکینگ کاراته وان پسران و دختران در اردو حضور خواهند یافت.


10619542
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است