اجتماعی 12:50 - 22 آذر 1397
 مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک جزییات برگزاری این نمایشگاه را تشریح کرد.

لزوم ترویج فرهنگ استفاده از غذای سالم

به گزارش ایسنا، شهرام جباری زادگان در جمع خبرنگاران و درحاشیه یازدهمین نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک اظهار کرد: نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک در سه سالن و با ۱۱۰ غرفه در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد و هدف آن هم ترویج فرهنگ استفاد از محصولات غذایی سالم است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که شهر و شهروندانی سالم هستند که در برنامه غذایی‌شان،  غذاهای سالم داشته باشند و محصولات طبیعی و ارگانیک و سالم این ویژگی‌ها را دارند.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک اضافه کرد: در این نمایشگاه محصولات صد در صد ارگانیک وجود دارند که از مراجع معتبر گواهی نامه‌های معتبر دارند. به عبارت دیگر وزارت جهادکشاورزی، وزارت بهداشت، وزارت صنعت و موسسه استاندارد ایران به تناوب به آنها گواهی داده‌اند و هیات ممیزی صلاحیت آنها را تایید کرده‌اند. همچنین محصولات طبیعی نیز در این نمایشگاه عرضه می‌شود یعنی محصولاتی که سلامت آنها تضمین شده ولی هنوز گواهی ارگانیک را کسب نکرده‌اند.

جباری‌زادگان اظهار کرد: زمان برگزاری این نمایشگاه ۹ روز است و پیش بینی می‌کنیم و امیدوار هستیم شهروندان از اقصی نقاط تهران نسبت به بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند. همچنین سعی کردیم با تعبیه بیش از ۱۰۰۰ متر مربع فضای تبلیغی در سطح شهر، این نمایشگاه را ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه هدف این نمایشگاه انتفاعی نیست، گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار صرفا برای ترویج و توسعه فرهنگ استفاد از غذای سالم مبادرت به برگزاری این نمایشگاه کرده است. از طرفی در ۲۴۱ نقطه شهر تهران میدان و بازار داریم که از این تعداد ۳۰میدان و بازار مجهز به غرفه‌های ارگانیک هستند و به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها برگزاری نمایشگاه کم کم فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک جا می‌افتد.

مدیر اجرایی نمایشگاه تصریح کرد: طبیعتا قیمت این محصولات از قیمت محصولات معمولی بالاتر است، اما هرچه استفاده از این محصولات بالاتر رود تولید کننده بیشتر ترغیب و تشویق  به تولید می‌شود و این امیدواری وجود دارد که با مصرف بیشتر تولید هم بیشتر شود.

انتهای پیام


9998826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است