استانی 11:53 - 11 بهمن 1393
مدیر امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد
مدیر امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از آمادگی برای استقبال از مسافران نوروز 94 و هدایت آنها به نقاط گردشگری منحصر به‌فرد این استان خبر داد.

آمادگی گیلان برای استقبال از مسافران نوروز 94

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حسین میرزایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: گیلان آماده استقبال از مسافران نوروزی و هدایت گردشگران به نقاط گردشگری و منحصر به‌فرد این استان است.

وی با بیان اینکه صنایع دستی و نقاط دیدنی منحصر به‌فرد گیلان بهترین جاذبه برای جذب گردشگر است، افزود: تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای درآمد و اشتغالزایی در استان است.

مدیر امور شهرستان‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از تشکیل جلسات ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در تمام شهرستان‌ها استان خبر داد و گفت: گیلان از اکنون برای میزبانی از مسافران نوروزی خود را آماده کرده و همه امکانات فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه اقلام فرهنگی برای هدایت مسافران به نقاط دیدنی آماده توزیع است، خاطرنشان کرد: مقدمات حضور مسافران نوروزی در گیلان بهتر از سال‌های گذشته فراهم شده است.

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان نیز در نشست مذکور لزوم اجرای تمهیدات و زیرساخت‌های گردشگری استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: گیلان جزو پنج استان برتر در زمینه جذب گردشگر است.

حمیدرضا آذرپور با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های دیگر به ویژه نیروی انتظامی برای حفظ گردشگر، موجب رونق اقتصادی استان می‌شود، تصریح کرد: با تلاش تمام پرسنل اداره کل اقلام فرهنگی برای هدایت مسافران به نقاط دیدنی آماده توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات حضور مسافران نوروزی در گیلان بهتر از سال‌های گذشته در نوروز 94 فراهم شده است، یادآور شد: اطلاع‌رسانی دقیق و اخلاق‌مداری از عوامل جذب گردشگران به شهرستان‌های مختلف گیلان است.


5739966
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است