استانی 20:34 - 10 فروردین 1394
مدیر کمیته امداد بروجرد خبر داد
مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد از کمک 270 میلیون ریالی حامیان و خیرین بومی به ایتام بروجردی در سال جدید خبر داد.

عیدی 270 میلیون ریالی حامیان به ایتام بروجردی در سال نو

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علی معظمی گودرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمک به نیازمندان به خصوص ایتام از جمله اموری است که در دین اسلام مورد تاکید فراوان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: حامیان در ایام نوروز و سال جدید ایتام را از یاد نبرده و کمک‌هایی شامل اهداء 320 جفت کفش به ارزش 160 میلیون ریال، واریز 45 میلیون ریال پول نقد در قالب عیدی به حساب 15 نفر از ایتام، توزیع گوشت 14 راس گوسفند به ارزش 65 میلیون و 500 هزار ریال در بین ایتام، توزیع 40 پرس غذای گرم به ارزش سه میلیون و 200 هزار ریال، کمک نقدی جمعی از خیرین غیربومی به ارزش چهار میلیون ریال و همچنین جذب پنج حامی برای ایتام انجام دادند.

وی در ادامه سخنان خود موردی که باید هنگام کمک به نیازمند رعایت شود، را عدم منت‌گذاری عنوان کرد و افزود: مواظب باشیم، موقع کمک و یا بعد از آن با منت عمل خود را خراب نکنیم و عزت نفس و کرامت نیازمندان را رعایت کنیم.

معظمی گودرزی بیان داشت: نباید چنین تصور کنیم که کمک به نیازمندان فقط کار دولت و اغنیاء و کمیته امداد و ... است، زیرا تکلیف بر ماست که در حد توانایی‌مان به تهی‌دستان کمک کنیم، زیرا در قیامت از این مسئله بی‌شک سئوال می‌کنند.

وی در ادامه از حامیان گرامی که همواره فرزندان معنوی خود را فراموش نکرده و در ایام عید و سال جدید لبخند شادی را بر لبان ایتام می‌نشانند، تشکر و قدردانی کرد.


6115915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است