استانی 14:21 - 25 آبان 1397

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی در بویراحمد و دنا

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی ظهر جمعه در نشست با شهرداران و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در استانی مانند استان ما که به طور متوسط ۴۵ ‌درصد جمعیت روستایی و ۵۵ درصد شهری است، ابتدا باید ایده جلوگیری از مهاجرت از روستاها که به تولید و رشد اقتصاد کمک می کند مورد توجه قرار بگیرد و با پرداختن به مسائل حاشیه نشینی توسعه شهری را نیز رقم زد.

زارعی با بیان اینکه توسعه شهری و روستایی در کنار یکدیگر مورد تاکید است، ابراز داشت: عدم توجه به توسعه و خدمات رسانی به روستاها باعث افزایش مهاجرت و اختلال در روند حرکتی زندگی شهری به عنوان پیشانی استان ها می شود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با تاکید بر حمایت از دهیاری ها توسط مجلس، اظهار کرد: در مواردی که عمران و آبادانی شهرها به عنوان جوامع اصلی تشکیل دهنده جمعیت مطرح است، تلاش می شود که هیچ کوتاهی نشود و نمایندگان شما در مجلس اگر بیشتر احساس مسئولیت نکنند، کمتر از دیگران احساس مسئولیت ندارند.


9974757
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است