ورزشی 08:32 - 11 اسفند 1393
دفاع وسط اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حضورم در تیم ملی این بار با دفعات قبل تفاوت‌های زیادی دارد.

سرحال شدنم الویت است نه کاپیتانی!
به گزارش افکارنیوز،علی نادی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: این بار نوع حضورم در تیم ملی با دفعات قبل تفاوت‌های زیادی دارد چون من خیلی آماده هستیم، تغییرات جدید که شروع شود با قدرت به روزهای اوج خود باز می‌گردم.



وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور نداشتن در مسابقات لیگ تاثیری روی روند کاپیتان ندارد؟ گفت: حدود ۱۵ الی ۱۶ سال به طور متوالی در لیگ حضور داشتم و هیچ کسی نگفت خوب است که پر قدرت کارت را دنبال می‌کنی در این شرایط خواستم برای برطرف کردن مصدومیت یک سال استراحت کنم..



*مصدومیت به معنای کناره گیری نیست!



علی نادی تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید تصور کرد که مصدومیت یا آسیب دیدگی جدی یک بازیکن به معنای کناره گیری وی از دنیای حرفه ایست من با قدرت به کار خود در تیم ملی ادامه می‌دهم به هیچ عنوان نباید یک بازیکن مصدوم طرد شود. دعوت مجددم به تیم ملی کار قشنگ و حرفه‌ای بود که کادر فنی تیم ملی انجام داد حال در این شرایط حفظ جایگاهم در سطح ملی بستگی به شرایط خودم دارد.



*برای عقب گذاشتن مدعیان باید جنگید



علی نادی در خصوص این مساله که در حال حاضر در پست دفاع وسط بازیکنان جوان و با انگیزه زیادی مدعی قرار گرفتن در ارنج اصلی تیم ملی هستند، گفت: در والیبال همیشه جنگ وجود داشته و باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب جنگیده به طور کل در تیم والیبال یک نفر حرف اول را نمی‌زند بلکه تمامی بازیکنان حتی ذخیره‌ها جایگاه خاصی در نتیجه گیری تیم دارند علاوه بر آن تمام کشورهای مطرح در والیبال جهان حدود ۲ الی ۳ تیم ملی آماده دارند و هر بازیکنی برای ارتقاء سطح کارش نهایت توان و تلاش خود را باید بکار بگیرد.



وی گفت: از روز اولی که ورزش را به طور حرفه ای شروع کردم، به من یاد دادند که برای حفظ و رسیدن به جایگاهت باید بجنگی، من از حضور نیروهای جوان و رقابت‌ با آن‌ها استقبال می‌کنم، البته من هم جوان هستم و اختلاف سنی ام با دیگر بازیکنان فقط یک عدد است.



بازیکن دفاع وسط اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص وضعیت تمرین‌اش اظهار داشت: تمرینات توپی را شروع کرده‌ام چون بازی های پلی اف قرار است برگزار شود، هنوز کار تیمی را انجام نداده‌ام ولی در کل از نظر جسمانی بسیار آماده هستم، تنها مشکلم تاکتیکی است که خوشبختانه زمان مناسب برای رسیدن به هماهنگی مطلوب با هم تیم‌هایم را دارم.



وی گفت: در روزهای ابتدایی مصدومیتم از نظر روحی و روانی دچار افت شدید شده بودم ولی در حال حاضر نه! چون با این مسئله کنار آمده‌ام و مصدومیت را باور کردم، این اتفاق ممکن است برای هر ورزشکار حرفه‌ای پیش بیاید پس باید راهکارهای کنار آمدن با آن را بداند، مطمئن باشید "علی نادی" را در روزهای نزدیک در اوج والیبالش خواهید دید.



*باید بحث کاپیتانی را سر مربی حل و فصل کند



علی نادی سال‌ها به عنوان کاپیتان درتیم ملی والیبال کشورمان حضور داشت، پس از عدم دعوتش از سوی ولاسکو "سعید معروف" به عنوان کاپیتان منصوب شد.



وی در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر فقط دوست دارم که سرحال و آماده به تیم ملی بازگردم، البته کاپیتانی یک افتخار بزرگی است که هر ملی‌پوش او دوست دارد آن را کسب کند، ولی به نظر سرمربی در این مورد احترام می‌گذارم، من هم اکنون می‌خواهم به والیبال ملی بازگردم به هیچ عنوان به مسائل مربوط به کاپیتانی فکر نمی‌کنم، معتقدم این موضوع را باید سرمربی حل و فصل کند، به غیر از آمادگی شخصیم دیگر موارد در درجه دوم برایم اهمیت دارد.

5953845
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیانی و جلیلی در فرم چانگ جوان در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو مدال طلا و برنز کسب کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است