استانی 22:09 - 16 فروردین 1399

۴۶ زندانی فراری زندان سقز دستگیر یا اینکه خود را تحویل دادند

محمد جباری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت زندانیان فراری زندان شهر سقز، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری عوامل مراقبت و نگهبانی در زندان سقز جمعه هشتم فروردین ماه ۷۴ زندانی این زندان موفق به فرار شدند.

وی ادامه داد: بعد از فرار این زندانیان، تمامی اقدامات پلیسی، قضایی و اطلاعاتی در راستای شناسایی و دستگیری افراد در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنندج عنوان کرد: از زمان فرار زندانیان تا ظهر امروز در مجموع ۴۶ نفر از افراد دستگیر یا اینکه خود را به ماموران پلیس معرفی کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به اینکه بیش از ۲۰ نفر از افراد خود را به ماموران پلیس معرفی کرده‌اند، افزود: از تمامی خانواده‌های زندانیان انتظار داریم که زندانیان فراری را ترغیب کنند تا هرچه سریع‌تر خود را به ماموران پلیس معرفی کنند.

جباری ضمن اشاره به اینکه افرادی که خود را به مراجع قضایی و انتظامی معرفی کنند مشمول تخفیف در جرایم خواهند شد، گفت: ما در چارچوب قوانین و مقررات به تمامی زندانیان فراری که خود را به مراجع قضایی و انتظامی معرفی کنند تخفیف در جرایم را اعمال خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج ضمن اشاره به پخش شایعاتی در خصوص ترس زندانیان از گسترش ویروس کرونا در زندان‌های سطح استان به ویژه زندان شهر سقز، یادآور شد: دستگاه قضا با همکاری سایر مراجع به ویژه دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویژه و مستمر موضوع سلامت زندانیان و مقابله عملی با بیماری کرونا را در دستور کار قرار داده و این موارد به صورت مستمر پیگیری می‌شود.


10469236
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است