گوناگون 14:43 - 22 بهمن 1394
/شادمانه عید انقلاب/
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، گفت: ملت ما در آیینه انقلاب اسلامی ریشه و اصالت خود را مشاهده می‌کند.

حاج‌علی‌اکبری: ملت ما در آیینه انقلاب اسلامی ریشه و اصالت خود را مشاهده می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، در جمع راهپیمایان بیرجند ضمن تبریک سالروز پیروی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز در سراسر میهن اسلامی همایش ملی و شکر ملت عظیم ایران در قبال انقلاب اسلامی برگزار شد و این همایش به معنای به یادداشتن روز بزرگ خداست و اگر ملتی ایام الله را بخاطر داشته باشد هم عزم و هم شکر او برای ادامه راه بیشتر می‌شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، با اشاره به اینکه امروز قلم‌هایی درصدد هستند، ریشه‌های انقلاب را به گونه دیگری تحلیل کنند، افزود: تحلیل‌گران غربی در رشته‌های علمی متنوع کوشیده‌اند نهضت انقلاب اسلامی ما را تحلیل کنند و با روش‌های مرسوم خودشان هنوز نتوانستند از اسرار انقلاب ما رمز گشایی کنند چراکه این مانند یک راز سربه مهر باقی مانده است.

حاج علی‌اکبری، تصریح کرد: نهضت اسلامی نقطه تمایز ملت بزرگی است که تصمیم گرفتند آنچه را که خداوند می‌پسندد در زندگی خود اجرا کنند و این انقلاب نمونه و شبیهی ندارد که مقایسه شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در اعماق اندیشه ها، باور و دلبستگی‌های ملت ایران دارد، بیان کرد: در آیینه دهه فجر و 22 بهمن سیمای مقدس پیامبر اعظم (ص)، چهره مولای متقیان علی(ع) و سیمای دل افروز اباعبدالله الحسین (ع) مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با اشاره به اینکه ملت ما در آیینه انقلاب اسلامی ریشه و اصالت خود را مشاهده می‌کند، تاکید کرد: از فراز قله باشکوه نهضت اسلامی اگر به پشت سر نگاه کنیم دعوت پیامبر اعظم و صدای اولیای الهی را که دعوت به حق کرده‌اند، می‌شنویم.

حاج‌علی اکبری گفت: امام خمینی (ره) معلم بزرگ این ملت بود و درس انقلاب از مکتب ایشان آموخته شد و تکلیف نهضت اسلامی را معین کردند.

وی بیان کرد: ما امروز در فضای داخلی کشور در ذهنیت افکار عمومی با موضوع برجام و پسابرجام مواجه هستیم و رهبر حکیم و بیدار به مردم یادآوری کردند "مسئله برجام مهم نیست و مهم بعد از برجام است" و ما در این دوره هستیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با اشاره به اینکه امیدواریم در مراحل بعد از برجام به نفع مردم ایران قدم هایی برداشته شود، افزود: در برجام مسئله اول مسئله نفوذ است چراکه از روز اول استکبار می‌خواهند موریانه‌وار ریشه درخت و شجره طیبه را از بین ببرد و باید در فرهنگ امنیتی و اقتصادی مراقب بود.

حاج علی اکبری با تاکید بر اینکه باید مراقب نفوذ دشمن در مسائل فرهنگی و فکری باشیم، گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و جوان‌ها خود را برای مقابله با نفوذ آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی همه آحاد ملت، از اقوام، گروه‌ها و مذاهب با هم متحد شدند، گفت: امسال نیز وحدت و همدلی ملت و دولت در این انقلاب نمود پیدا کرده است و پیامد اصلی قرآن و اولیای خدا نیز همین جمله است و آنهایی که می‌خواهند ملت را از هم جدا کنند امثال اینها به سود ملت ایران نیستند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، با تاکید بر این‌که نقطه نجات اقتصاد ما برای کشوری که خود را می سازد چیزی جز اقتصاد مقاومتی نیست، خاطرنشان کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری راه نجات اقتصاد کشور در نیویورک و ژنو نیست و باید خودمان با اقتصاد مقاومتی بایستیم.

حاج‌علی اکبری یادآور شد: توقع ما این است مسئولان و آحاد ملت به اقتصاد مقاومتی توجه کرده و در جریان پسابرجام ما حتی یک روز هم نباید از حمایت و طرفداری انقلاب اسلامی کوتاه بیاییم.

انتهای پیام


7674493
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است