اجتماعی 10:27 - 21 تیر 1397
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یگان ویژه، یک نیروی ارزشی و مردمی است،گفت: رویکرد جامعه محوری این یگان قابل تقدیر است.

یگان ویژه؛ قدرت آهنین ناجا در مقابل حوادث احتمالی/امنیت اجتماعی، از ارکان حقوق شهروندی

به گزارش ایسنا، سردار محمدجواد زاده کمند در جمع کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان شرقی، یگان ویژه را قدرت آهنین ناجا در مقابل حوادث احتمالی خواند و اظهار داشت: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش دلاور مردانی است که خالصانه و بدون چشم داشت جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با تکیه بر اراده و عزم راسخ و خستگی ناپذیر خود ارمغان‌آور آرامش و عدالت بوده و ثابت کردهاند همیشه آماده و حافظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب و نظام هستند.

وی خطاب به افسران و درجهداران یگان ویژه افزود: شما عزیزان دارای ارزش‌های انسانی و معنوی هستید که همواره در جهت بهبود وضعیت امنیت برای توسعه، آرامش و آسایش شهروندان در سطح کشور جانفشانی می‌کنید. به همین دلیل جایگاه رفیع شما در بین مردم ارزشمند و قابل احترام است.

سردار زاده کمند با اشاره به توانمندی و اقتدار یگان ویژه در بین نیروهای مسلح در حفظ و صیانت از مرز و بوم ایران اسلامی بیان داشت: بی تردید هیچ عنصری برای پیشرفت، توسعه، تکامل جامعه و شکوفایی استعدادها، مهم‌تر از عنصر امنیت و تأمین آرامش در جامعه نیست و توسعه، خلاقیت و تحرکات اجتماعی در هرجامعه ای نیز بدون امنیت امکان پذیر نخواهد بود.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه آمادگی همیشگی یگان ویژه را پشتوانه ای محکم برای ارتقاء بیش از پیش در راستای برقراری نظم و امنیت مردم و کشور دانست و گفت: یگان ویژه با تغییر رویکرد به جامعه محوری، در سالهای اخیر توانسته از بسیاری از ظرفیتها و سرمایههای بالقوه اجتماعی موجود در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان بهره گیرد و موفقتر عمل کند و به یک نیروی ارزشی و مردمی تبدیل شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرپرست هیئت بازرسان ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه و با صلابت تک تک کارکنان یگان ویژه در عرصه‌های مختلف  و ماموریت های محوله، عنوان کرد: یگان ویژه در سراسر کشور با استفاده از دانش نظامی بومی خود ادامه مسیر می‌دهد و با تکیه بر سه عنصر  روزآمدی، آمادگی و توان بالای رزمی که از ضروریات اصلی و مهم این یگان محسوب می‌شود توانسته همچنان زبانزد، پیشتاز و قوت قلب مردم باشد.

وی در پایان از امنیت اجتماعی به عنوان یکی از ارکان حقوق شهروندی یاد کرد و گفت: تحقق امنیت پایدار همواره نیازمند شناخت و اتخاذ راهبردهای اجتماعی و فرهنگی موثر دارد. الحمدلله یگان ویژه ناجا توانسته با اقدامات فرهنگی، اجتماعی و رفتار مقتدرانه توام با احترام و مردمی بودن زبانزد عام و خاص باشد.

انتهای پیام


9839785
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر ضمن تشریح خدمات هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد که بیشترین عملیات‌های کوهستان در استان‌های فارس، مازندران و ایلام به وقوع پیوسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است