استانی 14:37 - 27 شهریور 1393
سرهنگ یوسفی:
بیرجند- خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی از اکران 52 عنوان فیلم آثار سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی خبر داد.

52 عنوان فیلم جشنواره مقاومت در خراسان جنوبی اکران می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پیام یوسفی صبح پنج شنبه در نشست خبری جشنواره‌ فیلم مقاومت، اظهارکرد: جشنواره فیلم مقاومت برای سیزدهمین با در 31 استان  کشور برگزار شده که انجمن سینمای انقلاب عهده دار این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی ادامه داد: این جشنواره با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی برگزارشده که مراسم افتتاحیه آن در 30 شهریور ماه در تهران برگزار می شود.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه فیلم‌های جشنواره بین‌المللی مقاومت از یکم تاهفتم مهرماه سال جاری همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن‌های استان اکران می‌شود، گفت: این فیلم‌ها در سالن‌ دانشگاه‌ها، خانه معلم، سالن‌ها اداره ارشاد، آموزش و پرورش و هلال احمر به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر فیلم های ضد ایرانی  در دنیا شکل گرفته است، افزود: هدف از این فیلم ها تخریب ایرانی و تشییع است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی عنوان کرد:استکبار جهانی با برنامه ریزی برای تخریب هویت ایرانی به مذهب ما هجمه اساسی وارد کرده که در این راستا فیلم های مقاومت در مقابل این حرکت های استکباری ساخته می شوند.

اکران فیلم های جشنواره مقاومت در 40 نقطه استان

وی با بیان اینکه این جشنواره هر دو سال یکبار با عنوان جشنواره فیلم دفاع مقدس در سطح کشور برگزار می شود، افزود: امسال این جشنواره با رویکرد فراگیرتر به عنوان جشنواره فیلم مقاومت تغییر نام پیدا کرده است.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه سازمان بسیج خراسان جنوبی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی استان  مسئولیت اکران فیلم های جشنواره مقاومت را بر عهده دارد، افزود: این فیلم ها در 40 نقطه خراسان جنوبی اکران می شود که در این زمینه سالن های متعدد برای اکران شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه از طرف جشنواره فیلم مقاومت 52 عنوان فیلم برای اکران به خراسان جنوبی ارسال شده است که در خصوص اکران این فیلم ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها و سینما های استان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی افزود: قابلیت اکران فیلم ها در مساجد استان نیز وجود دارد که این فیلم ها حاوی پیام ترویج فرهنگ ایثار، شهامت، شجاعت و پایداری در جامعه اسلامی هستند.

 


4748248
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است