ورزشی 10:57 - 31 اردیبهشت 1397

پایان دوره ریاست سوارکاری تا سه هفته دیگر/برنامه وزارت ورزش چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، سوارکاری از آن دسته فدراسیون هایی است که در نوبت برگزاری مجمع انتخاباتی توسط وزارت ورزش قرار دارد. برای این مهم، ثبت نام کاندیداهای ریاست فدارسوین ۱۸ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه انجام شد که طی آن ۶ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک لازم برای حضور در انتخابات اقدام کردند.

مسعود خلیلی رئیس فعلی فدراسیون سوارکاری همره با محمد علی جاویدی برازنده، غلامرضا جوادی، محمود حیدری، علی محمد صفانیا و عبدالجلیل غیادی افرادی هستند که برای حضور در انتخابات فدراسیون سوارکاری کاندیدا شده اند. پرونده این افراد برای بررسی صلاحیت و تائیدیه نهایی آنها به مراجع ذی صلاح ارسال شد اما تا به امروز نه در این زمینه یعنی تائید صلاحی کاندیداها نتیجه ای اعلام شده و نه در رابطه با زمان برگزاری مجمع انتخاباتی! این در حالی است که دوره ریاست مسعود خلیلی در فدراسیون سوارکاری ۲۰ خردادماه به پایان می رسد. 

البته وزارت ورزش پیش از این بارها اعلام کرده بود که در تلاش است انتخابات فدراسیون ها پیش از زمان اتمام دوره چهارساله روسا برگزار شود تا آنها (روسا) هم بتوانند در انتخابات حق رای داشته باشند. از طرفی هم پیش از این گفته شده بود احتمالا در ماه رمضان مجمع انتخاباتی برگزار نخواهد شد، با این اوصاف برنامه انتخاباتی وزارت ورزش در مورد فدراسیون سوارکاری چگونه خواهد بود؟!

به نظر می رسد برای اینکه مدیریت فدراسیون سوارکاری به سرپرستی کشیده نشود، وزارت ورزش طی دو سه هفته آینده و پیش از پایان دوره چهار ساله خلیلی انتخابات این فدراسیون را برگزار کند تا سوارکاری بر خلاف دوره قبل و بدون کمتر حاشیه ای، وارد چهار سال جدید مدیریت خود شود. 

انتخابات چهار سال پیش فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که به خاطر بسیاری مسائل حاشیه ای برگزاری آن سه بار طی دو سال لغو شده بود. ۱۳ نفر برای انتخابات سال ۹۳ کاندیدا شده بودند اما با کناره گیری ۵ نفر، رای میان ۸ نفر انجام شد که طی آن مسعود خلیلی با کسب ۲۶ رای به عنوان رئیس انتخاب و معرفی شد. 


9785488
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است