استانی 08:30 - 11 مهر 1401

راه‌اندازی نخستین کتابخانه تخصصی میراث فرهنگی ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد شریفی اظهار کرد: نخستین کتاب‌خانه تخصصی حوزه میراث فرهنگی در محل قلعه والی شهر ایلام راه‌اندازی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این کتابخانه تخصصی در حوزه میراث فرهنگی با برخوردار بودن از بیش از ۲ هزار جلد کتاب در محل قلعه تاریخی ولی واقع درشهرایلام راه‌اندازی شده است.

شریفی بیان کرد: کتب‌های موجود در این کتاب‌خانه اغلب با موضوعات باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، ادبیات، معماری، مرمت، تاریخ، هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، گردشگری است.

وی اظهار کرد: برای رفع نیاز دانشجویان و پژوهشگران همچنین پژوهش‌های انجام شده در حوزه‌های کاری میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی در این کتاب‌خانه به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

شریفی اضافه کرد: در این کتاب‌خانه امکان دست‌یابی علاقه‌مندان و پژوهشگران به بخشی از منابع مکتوب مهیا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام هدف از راه‌اندازی این کتاب‌خانه را افزایش منابع مکتوب در زمینه‌های تحقیق و پژوهش علوم مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عنوان کرد.


11701047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است