استانی 14:29 - 21 مرداد 1399

ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان برای اتمام خط دوم انتقال آب به یزد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تاکید بر اهمیت مسئله آب در استان یزد اظهار داشت، آب همچنان مسئله و اولویت اول در استان است و این مهم باید مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خط دوم انتقال آب قرار است از خرسان به یزد انتقال داده شود، افزود: مکان یابی انتقال بسیار خوب است و معارض دیگر نقاط نیست اما لازم است مسئولان پیگیری‌های لازم را برای انتقال آب انجام دهند.

ناصری ادامه داد: لازم است مسئولان اهتمام بیشتری نسبت به انتقال آب از طریق خط دوم انتقال به ید داشته باشند و از بروز مشکلاتی که در آینده به دلیل کم آبی، گریبانگیر یزد می‌شود، جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در دیدار با سردار محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) هم بر ضرورت وجود تحرک بیشتر در این موضوع تاکید شد و باید با جدیت تمام نسبت به اجرا و تکمیل این طرح اقدام شود.

ناصری با اشاره به طرح انتقال آب از دریای عمان بیان کرد: یک طرح توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و خوشبختانه هم با سرعت در حال انجام است ولی باید تیم مجزا برای خط دیگر انتقال از دریای عمان در نظر گرفته شود که بتوانند به صورت اختصاصی این موضوع را دنبال کند.

امام جمعه یزد افزود: موضوع بسیار مهم در ارتباط با طرح‌های انتقال آب استان این است که نباید به هیچ عنوان این طرح‌ها را خلاصه به نشست‌ها و جلسات و نوشتن صورت جلسه کرد بلکه باید حتماً نسبت به اجرای صورت جلسه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: مشکل اصلی استان یزد آب است و تمام تأکیدی که در حوزه انتقال آب به استان یزد صورت می‌گیرد به دلیل این است که بتوانیم از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.

ناصری با تاکید بر اینکه حیات استان یزد وابسته به آب است، اظهار داشت: طرح‌ها باید با جدیت و تا حصول نتیجه پیگیری شود.


10662387
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است