استانی 15:09 - 17 خرداد 1399
ایسنا/زنجان معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان در ادامه طرح رزمایش کمک مومنانه معیشتی با اهدای خون در راستای پیشگیری از کمبود خون در استان آغاز شد.

آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با اهدای خون در زنجان

سیدشمس‌الدین موسوی پیش از ظهر امروز (۱۷ خرداد) در حاشیه آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان زنجان واقع در مرکز انتقال خون استان، در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کمک به مردم استان، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امروز پاسداران و بسیجیان زنجانی با حضور در مرکز انتقال خون استان، خون خود را همانند گذشته برای سلامتی، عزت و سربلندی مردم اهدا می‌کنند، افزود: بنا بر اعلام انتقال خون استان در خصوص کمبود خون در زنجان، ۶۰ نفر از بسیجیان و پاسداران استان برای اهدای خون در مرکز انتقال خون حضور یافتند.

این مسئول با بیان اینکه کمبود خون می‌تواند مشکلات امدادی، خدماتی، درمانی و بهداشتی را ایجاد کند، تصریح‌کرد: چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام


10562484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است