ورزشی 03:57 - 10 آذر 1394
در گفت وگو با فارس
مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: ملوان وضعیت عجیبی پیدا کرده و در دو هفته متوالی با بدشانسی شکست خورده است.

رضاییان: ملوان وضعیت عجیبی پیدا کرده است/ شکایت از دو بازیکن تراکتورسازی در حد شایعه است

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست خانگی مقابل تراکتورسازی گفت: دو هفته است که ملوان شرایط عجیبی را تجربه می‌کند. در 15 سالی که در فوتبال بودم تاکنون ندیدم که تیمی دو هفته پیاپی فرصت‌های بیشمار گلزنی داشته باشد و شایسته پیروزی باشد ولی ببازد. ما حتی در بازی با تراکتورسازی مساوی هم برایمان نتیجه عادلانه نبود و باید پیروز می‌شدیم دقیقاً مثل بازی با سایپا اما حریف بدون آنکه فرصت گلزنی داشته باشد به پیروزی رسید. فرصت‌های گلزنی ملوان خیلی واقعی‌تر بود نمی‌دانم باید اسم این را بدشانسی بگذاریم یا چیز دیگری.

وی افزود: البته مصدومیت برخی از بازیکنان مثل آرش افشین یا فرزاد حاتمی که در حین مسابقه مصدوم شد و همچنین مصدومیت رافخایی هم در این نتایج تأثیرگذار است همه مهاجمان ملوان مصدوم هستند. با این حال بازیکنان ما وظایفشان را خوب انجام دادند هر چند مستحق باخت نبودیم.

مدیرعامل ملوان در مورد شایعه شکایت از نریمان جهان و سعید آقایی دو بازیکن تراکتورسازی به خاطر حضور غیرقانونی در این تیم گفت: تا زمانی که اشراف کامل به موضوعی نداشته باشیم هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم و این مسائل در حد شایعه است. اگر قرار بر شکایت باشد ابتدا باید آگاهی کاملی از موضوع داشته باشیم. نمی‌دانم چرا این بحث رسانه‌ای شده است زیرا من تجربه شکایت از موتومبا بازیکن خارجی راه‌آهن را در فصل گذشته دارم. با اعتماد به نفس از حضور این بازیکن شکایت کردیم و در آخر هم هیچ جوابی نگرفتیم بنابراین نمی‌خواهم بی‌گدار به آب بزنیم و بعد به ما بخندند و بگویند دیدید هیچ کاری نتوانستی بکنید.

رضاییان در مورد شعارهای حیا کن رها کن هواداران علیه حمید استیلی گفت: وقتی تیم ما برنده می‌شود و این شعارها سر داده می‌شود دیگر در زمان باخت انتظار چنین چیزی خیلی غیرطبیعی نیست. ما در شرایطی که از نظر مالی در تنگنا هستیم از هواداران و آنهایی که ملوان را دوست دارند انتظار داریم حداقل از نظر روحی و روانی مربیان و بازیکنان را حمایت کنند. نمی‌دانم چرا برخی از منظر خودشان همه چیز را نگاه می‌کنند. بهتر است که تیم حمایت شود.

http://fna.ir/XZUAUN

7452393
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است