علمی فناوری 20:56 - 02 مرداد 1393
خیلی ها دغدغه پایین بودن سرعت اینترنت را دارند، در اینجا با این ترفند که از طریق cmd اجرا می شود می توان کمی سرعت اینترنت خود را افزایش داد.

افزایش 20 تا 30 درصدی سرعت اینترنت + آموزش
عرش نیوز:کاربران اغلب از پایین بودن سرعت اینترنت خود ناراضی هستند و دوست دارند که سرعت اینترنت خود را بالا ببرند چه با نرم افزار چه با ترفندهای خاص، در اینجا آموزشی داریم برای این دسته از کاربران که از طریق cmd سرعت اینترنت خود را به میزان 20 تا 30 درصد به سرعت وب گردی خود اضافه کنند.

 
مرحله اول: وارد قسمت استارت شده و run را اجرا می کنیم. یا از کلید ترکیبی win+r استفاده می کنیم.


مرحله دوم: در قسمت run کلمه cmd را تایپ می کنیم تا وارد بخش command prompt شویم.


مرحله سوم: عبارت زیر را تایپ کنید و اینتر را بزنید

 cd c:\



مرحله چهارم: عبارت netsh interface tcp set global autotuning=disabled را تایپ کرده و اینتر را بزنید.




پس از زدن اینتر در صورت تایید با ok مواجه می شوید که این باعث می شود 20% تا 30% از حجم اینترنت به وب گردی شما اضافه شود.



توجه: برای انجام این آموزش ابتدا باید به اینترنت وصل شده باشید، در صورت بروز اخطار وارد بخش ادمین شده و از انجا اقدام به تغییرات کنید.




4318483
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۲۷۰۰ دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ناسا یک انیمیشن را از قمر «آیو» سیاره مشتری منتشر کرده که با استفاده از داده‌های کاوشگر «جونو» ساخته شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با ارائه ابزاری به منظور نقشه‌برداری از نانوحفره‌های موجود روی غشاء، می‌توان در آینده از این نقشه‌ها برای بهبود عملکرد ادوات تصفیه آب استفاده کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب رشته بیش از ۱۲۵ هزار نفر از پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ از امروز شنبه اول اردیبهشت آغاز می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان دانشگاه کرنل آمریکا بر این باورند که گام بزرگی در راستای جستجوی موجودات فضایی برداشته اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش تا دو میلیون تومانی حقوق سرایداران علاوه بر افزایش حقوق سالانه خبر داد و گفت: در حال حاضر حقوق سرایداران در حدود ۱۰ میلیون تومان است و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دستاورد جدید محققان ایرانی در تولید مخلوط آسفالتی یکی از راهکار‌های مناسب برای دفع بهداشتی پسماند تصفیه روغن موتور است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» اگر از جمله کسانی هستید که از خالی شدن سریع باتری ساعت هوشمند خود رنج می‌برید، حتما اشتباهاتی در مورد استفاده از آن انجام می‌دهید.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت برنامه جامعی را برای ارتقای سواد سلامت افراد تهیه کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تیموری سنگانی گفت: به محض بروز مشکلات گفتار، زبان و بلع در هر سنی، مراجعه سریع به مراکز درمانی و توانبخشی می‌تواند در درمان موثر باشد. 

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است