استانی 22:13 - 08 فروردین 1394
مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری آبیک:
مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک گفت: تصادف زنجیره‌ای در اتوبان آبیک چهار مجروح بر جای گذاشت.

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان آبیک 4 مجروح بر جای گذاشت

علی جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: تصادف زنجیره‌ای در لاین جنوبی اتوبان شهر آبیک پس از جایگاه پمپ بنزین حسام به سمت تهران چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی افزود: یک دستگاه خودرو دوو سیلو بر اثر برخورد با گاردریل حوالی پایگاه المهدی نرسیده به نیروگاه شهید رجایی سبب شد که دو نفر مجروح و یک نفر خانم جان خود را از دست دهد.

این مسئول همجنین از واژگونی یک دستگاه خودرو وانت حامل شیر در اتوبان خبر داد و گفت: این واژگونی که پس از روستای ناصرآباد به سمت پادگان جوادنیا رخ داده بود تلفات جانی نداشت و راننده جان سالم به در برد.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک خاطرنشان کرد: انفجار گاز در روستای زرگر صورت گرفته بود که آتش این انفجار گاز توسط اهالی این روستا اطفاء شده بود اما این موضوع با تأخیر به واحد آتش‌نشانی اعلام شده بود؛ البته در پی این حادثه دو نفر بر اثر سوختگی در یکی از بیمارستان‌های قزوین بستری هستند.

جباری یادآور شد: به محض اطلاع از وقوع تصادف یا حوادث نامبرده مأموران واحد آتش‌نشانی شهر آبیک بر سر صحنه حضور یافته و اقدامات لازم در خصوص کمک‌رسانی به مردم را انجام داده‌اند.


6108103
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است