استانی 10:14 - 28 آبان 1398
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان:
ایسنا/کرمان معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که مردم رعیت ما نبوده بلکه ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: شاید برخی از مسئولین با ولی نعمت بودن و رعیت بودن مردم کارهای خود را تنظیم می‌کنند اما باید نگاه مسئولین این گونه باشد که همه چیز مال مردم است و مردم در استقرار، استکمال و استمرار نظام همه کاره هستند و اگر مردم نبودند قطعا وضعیت انقلاب اینگونه نبود.

برخی از مسئولین با ولی نعمت بودن و رعیت بودن مردم، کارهای خود را تنظیم می‌کنند

سرهنگ "سیاوش مسلمی" صبح امروز ۲۸ آبان‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت: اصحاب رسانه وظیفه سنگینی برعهده دارند و لذا رسانه، در حوزه جنگ نرم یکی از موثرترین و بانفوذترین ابزاری است که می‌توان از آن استفاده کرد.

وی ضمن گرامی‌داشت ۴۰ سالگی تاسیس بسیج عنوان کرد: شعار امسال هفته بسیج «۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» است و هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگهداشتن فرهنگ شجاعت، غیرت، استقلال، معنویت و ... بوده و در حقیقت روح بسیجی در آحاد ملت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را یکی از برکات انقلاب اسلامی و از پدیده‌های بسیار شگفت‌انگیز این انقلاب دانست و بیان کرد: بسیج در طول این ۴۰ سال نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و امروز به عنوان کشور اسلامی صادر کننده مفهوم بسیجی به سایر کشورهای دنیا هستیم

وی با بیان این مطلب که سپاه به بسیج می‌نازد، تصریح کرد: در بحران‌ها سپاه همواره آماده امدادرسانی است زیرا سپاه بسیج دارد و حقیقتا قدرت بسیج، قدرت آحاد مردم است.

مسلمی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در کشور، عنوان کرد: بعد از فرمایشات رهبری این تجمعات فروکش کرد و این موضوع نشان داد مردم ایران همواره گوش به فرمان رهبری هستند.

وی دلسوزی بسیجیان برای کشور را یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج برشمرد و اظهار کرد: روحیه جهادی بسیجیان باعث شده بسیجی از جان و مال خود مایه بگذارد و به‌واسطه قدرت بسیج، سپاه توانسته در همه عرصه‌ها حضور پیدا کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که مردم رعیت ما نبوده بلکه ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: شاید برخی از مسئولین با ولی نعمت بودن و رعیت بودن مردم کارهای خود را تنظیم می‌کنند اما باید نگاه مسئولین این گونه باشد که همه چیز مال مردم است و مردم در استقرار، استکمال و استمرار نظام همه کاره هستند و اگر مردم نبودند قطعا وضعیت انقلاب اینگونه نبود.

وی ادامه داد: بسیج در خارج از کشور دشمنان زیادی دارد و هجمه‌هایی که به بسیج و نهادهای انقلابی و دلسوزان انقلاب وارد می‌کنند به واسطه نقش حمایتی و نگهدارنده این نهاد انقلابی است.

مسلمی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج از پنجشنبه (۳۰ آبان‌ماه) لغایت چهارشنبه (۶ آذرماه) ادامه دارد و هر روز از این هفته یک شعار خاص دارد.

وی با بیان این مطلب که برنامه‌های هفته بسیج براساس مسجد محور برگزار می‌شود، تصریح کرد: آئین عطرافشانی گلزار شهداء آغازگر برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان است. برگزاری دعای ندبه، همایش پیاده‌روی منتظران ظهور، حضور سازمان یافته بسیج و حلقه صالحین در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، جشنواره فناوران علم و فناوری، برگزاری جشنواره‌های اسوه‌ها، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت، آئین بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان بسیج استان کرمان، برگزاری اعطای پرچم گام دوم، تجلیل از زحمات رسانه‌های برتر استان و... از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان کرمان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان اجرای گشت‌های رضویان و جهاد خدمت‌رسانی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و گفت: همانظور که همه آحاد جامعه نیز به آن اشراف دارند بسیج حتی در زمان حوادث و بحران های طبیعی و غیرطبیعی در صحنه حضور داشته به طوری که از زمان سیل خوزستان تاکنون ۲۱۰ خانه توسط بسیج استان کرمان مرمت و بازسازی و ساخت ۲۸ واحد مسکونی نیز تا پایان آذرماه تکمیل و تحویل می‌دهیم.

وی از افتتاح پروژه ۲۴۴ پروژه در قالب مسکن کمیته امداد، بهزیستی، خانه عالم و ... در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و جیرفت، توزیع ۳۰۰ سری لوازم ورزشی در مدارس کم برخوردار، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق کم برخوردار و ... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج هستند.

انتهای پیام


10296827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است