فرهنگی‌هنری 13:19 - 26 آذر 1397

کوچولوهای پلاستیکی در فکر تسخیر سینماها هستند/ رونمایی از تیزر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش‌فیلم، کمپانی Playmobil رقیب آلمانی «لگو» نیز فیلم سینمایی اسباب بازی های خود را روانه سینماها خواهد کرد.

تریلر این فیلم با نام «Playmobil: The Movie» دیروز ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) در رسانه‌های اینترنتی جهان منتشر شد. حدس و گمانه‌ها درباره ساخت این فیلم از زمان اکران فیلم فانتزی«لگو»(۲۰۱۴) وجود داشت و به قول کارشناسان موضوع فقط بر سر زمان بود زیرا این گمان همیشه وجود داشت که مسئولان کمپانی Playmobil بالاخره از خود خواهند پرسید که وقتی لگو توانسته است فیلم خود را عرضه کند ما چرا این کار را نکنیم؟

پلی‌موبیل یک کمپانی تولید اسباب بازی مستقر در زیرندورف آلمان است. این کمپانی خط تولید محصولاتی همچون شرکت دانمارکی «لگو» دارد که شامل عروسک های مختلف به همراه محیط زندگی آنان است. تفاوت عمده محصولات این کمپانی با لگو کمتر بودن تکه‌های آن و به تبع آن بزرگتر بودن قطعات این اسباب بازی‌ها است.

موضوع فیلم کمپانی پلی‌موبیل درباره یک جفت خواهر و برادر است که طی ماجرایی به عروسک های پلاستیکی بدل شده و گذرشان به دنیای فانتزی آنها می‌افتد. آدام لمبرت، دنیل رادکلیف، جیم گافیکان، مگان ترینر و آنیا تیلورجوی بازیگران و صداپیشگان این فیلم هستند تا نشان دهد سازندگان پلی‌موبیل به شدت به دنبال آن هستند که محبوبیت فیلم «لگو» و دنباله‌های آن را از آن خود کنند.

مخاطبان هدف فیلم «Playmobil: The Movie» تماشاگرانی کم سن و سال هستند، حتی کوچتر از مخاطبان فیلم «لگو» و این موضوع تردیدهایی را درباره موفقیت این فیلم مطرح کرده است، اما حقیقت آن است که این تردیدها چندسال پیش درباره فیلم «لگو» هم وجود داشت و تنها زمانی نادرستی آن اثبات شد که فیلم اکران شد و نه تنها نمایشی هیجان انگیز از خود نشان داد که در گیشه‌ها هم خوش درخشید.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، «Playmobil: The Movie» قرار است ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.


10002444
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است